Достатъчна ли е изработката на добър онлайн магазин, за да започнете да генерирате продажби? Можете ли да продавате онлайн без да имете опит, знания, умения и дори време? Къде е пресечната точка между технологии и експертиза и можете ли да имате всичко на едно място?

На тези и много други важни въпроси обещава да отговори NEXT BASKET - новата европейска платформа за онлайн магазини и първата в света, която предлага на партньорите си комбинация между софтуерни решения, скалд, фулфилмънт и професионални бизнес услуги.

Съвсем скоро платформата обяви и своите конкретни предложения под формата на пет различни варианта за партньорство.

SaaS решение: собственикът на онлайн магазина управлява платформата

SaaS (Software as a Service или софтуерът като услуга) е алтернатива с нарастваща популярност в бизнес средите. Тя спестява време и ресурс в изработката на магзина като предлага готови за използване дизайнерски теми и функционалности, съобразени с последните тенденции в онлайн търговията.

При този начин на използване на NEXT BASKET, партньорите използват софтуерната архитектура на платформата и управляват процесите в магазина самостоятелно. Нещо повече - те ще получат безплатна миграция от която и да е друга платформа, заедно с възможност за импортиране на продукти от всички световни онлайн платформи.

Двата варианта за SaaS партньорство са NB SELF за малки и средно големи онлайн магазини и NB PRO за едри търговци с с продажби над € 250 000 и собствена ERP система.

Дигитално развитие: NEXT BASKET управлява онлайн магазина

Ако се върнем на въпроса дали изработката на добър онлайн магазин е достатъчна, за да започнете да генерирате продажби… Отговорът най-вероятно ще бъде не. Макар и да имат ключово значение, софтуерът, дизайнът и функционалностите дават резутати едва когато са подплатени с човешка експертиза и опит.

Именно този често пренебрегван проблем на бизнеса адресира NEXT BASKET със своите три варианта на партньорство, в които екипът на платформата поема всички задължения за управлението на онлайн магазина.

Тук опциите са:

  • NB LOCAL - решение за физически магазини, с което продуктовият каталог се пренася онлайн и екипът на платформата отговаря за продажбите на стоката в интернет. Това става възможно чрез автоматизирано адаптиране на физическия магазин като склад за издаване на онлайн поръчки със складова програма.
     
  • Managed by NB - решение за производители и търговци със собствена складова база, при което продуктите остават в склад на партньора, а NEXT BASKET управлява онлайн продажбите срещу процент от месечния оборот на електронния магазин.
     
  • NB 360 - решение за цялостно бизнес обслужване, при което NEXT BASKET управлява онлайн магазина, складира продуктите и обработва поръчките за доставка до 28 различни държави.

Детайли за ценообразуването, включените услуги и използваните функционалности на всеки един вариант за партньорство можете да откриете на официалния корпоративен сайт на платформата, който е изцяло достъпен на български език.

Междувременно, до месец очакваме първия онлайн магазин, изграден на платформата, където ще можем да видим теорията на иновативното бизнес развитие приведена в практика.