Мебели без дръжки,  3D стени и паркет с вид на камък са само част от експонатите, които смаяха посетителите на първото издание на изложението „Дибла – идеи и продукти за интериора“. То продължава до 25 февруари 2018 г. в Международен панаир - Пловдив. 
Над 30 фирми показват широк спектър изделия, с които се осъществяват модерни концепции за оформянето на вътрешни пространства. В специална дизайнерска зона се презентират оригинални проекти, а в демо зоната – иновативни продукти. Така всеки може да избере най-подходящата визия и да открие всичко необходимо за нейното практическо реализиране. 

Сред интересните експонати са кухненските шкафове без дръжки, които  се отварят и затварят с електрически или механични системи. Това е новата мода в кухнята, обясниха от фирмата изложител.

Мебелите са основна тема в „Дибла“. Впечатляващи са спалните и диваните без прави ъгли,  масите и секциите от почти необработено дърво, съчетано със стъкло. В светли тонове  са  дизайнерски серии и обзавеждането за детска стая. 

Ламинираният паркет вече наподобява камък. Този ефект се постига с нова технология, благодарение на която подът изглежда така, сякаш е с луксозно  каменно покритие, но цената е доста по-ниска.


3D технологиите превръщат дома в приказно пространство, убедиха се посетителите на изложението. Подът, стените и таваните вече са с колоритна визия, създаваща усещането за по-широко пространство.

Вниманието привличат  и 3D арт панели, различни видове каменни облицовки, интериорният мъх, термодекоративните бои и мазилки. Автентична финландска къща със сауна и джакузи на дърва внася скандинавска екзотика. 

В „Дибла“ специалистите ще открият също оборудване за хотели, ресторанти, магазини, СПА, уелнес и спортни центрове, тъй като то развива концепцията на съществуващата изложба „Хорека Пловдив“. Новата инициатива е в рамките на мегафорума за агробизнес, вино и храни, който включва престижните изложби „Агра“ с „БиоАгра“ - за селско стопанство, „Винария“ - за лозарство и винарство“, „Фудтех“ - за хранителната индустрия, „Апи България“ – за пчеларство, и „Вкусове от Италия“. 

„Интериорният бранш стана част от този микс, защото дизайнът все повече участва в нашия начин на живот, определя средата, в която живеем, работим, почиваме и се забавляваме,  а освен това е силен маркетингов инструмент“ - така обясни мотивите за стартиране на новото изложение Генчо Гоев, собственик на Националната платформа за интериорен и продуктов дизайн „Дибла“, която е съорганизатор на проявата.

Експозициите на фирмите участници в „Дибла – идеи и продукти за интериора“ са разположени в палата 8  и може да бъдат разгледани всеки ден от 9 до 18 ч., в неделя – до 14 часа. Със същото работно време са и останалите изложби, които  се провеждат в Международен панаир - Пловдив.