Пощенска банка си партнира с „Бон-Бон Мюзик“ в новата си специална кампания, посветена на младежката програма „Project YOUth“. В нея участие вземат талантите на формацията от различни възрастови групи, които разказват за предимствата на проекта по интересен и вълнуващ начин. Саундтракът на кампанията е дело на „Бон-Бон Мюзик“, а младежите от групата са не само главни действащи герои в клиповете, но и артистите, които чрез универсалния език на музиката достигат до младежката аудитория, към която е насочено посланието на проекта.

Пощенска банка разработи модерната програма, за да насърчи изграждането на полезни финансови навици и култура в управлението на собствения бюджет, както и да спомогне децата да придобият ключови умения, изграждащи повече самостоятелност. С „Project YOUth“ Пощенска банка се фокусира в изграждането на стабилна връзка с най-младите потребители, като ги вдъхновява и им предлага съобразена с техните потребности и възраст услуга, с която могат да открият вселена от нови финансови възможности.

„Новата специална кампания, която стартирахме в партньорство с талантите от „Бон-Бон“, цели да предаде по забавен, образователен и интерактивен начин посланието, което стои зад нашето иновативно финансово решение „Project YOUth“. Нашият стремеж е с младежката ни програма да възпитаваме у децата важни умения за управлението на собствения си бюджет още от най-ранна детска възраст, както и да помогнем в изграждането на самостоятелни навици за отговорно потребление.

Децата днес живеят във все по-дигитален и свързан свят, затова смятаме, че с новия ни подход на взаимодействие ще отправим правилното съобщение към младото поколение. Това ни провокира да общуваме по нов начин с тях, като търсим иновативни комуникационни канали и заложим на една по-различна и нестандартна кампания, с която да говорим на техния език“, коментират от Пощенска банка.

Програмата е предназначена за деца и младежи в три възрастови групи – от 7 до 14 години, от 14 до 18 години и от 18 до 26 години. Освен че възпитава подходящо потребление, отговорно поведение и разумно управление на личните финанси от най-ранна възраст, едновременно с това им осигурява удобство при извършване на ежедневните им разплащания бързо и лесно.

Предвидени са и подходящи лимити при различни трансакции и спрямо възрастта, както и възможност за контрол от страна на родител или настойник. Най-младите клиенти на банката могат още да изберат един от шестте специално създадени атрактивни дизайна за своята дебитна карта и да се възползват от удобствата, които тяхното ново платежно средство ще им предостави.

Освен безконтактни плащания на ПОС терминали в търговски обекти, децата над 14-годишна възраст имат опцията и за пасивен достъп до интернет банкирането e-Postbank, с която могат да правят справка за извършените от тях трансакции с картата, което ще им помогне да управляват своя бюджет още по-успешно.

Пощенска банка продължава да инвестира в образованието на млади хора и да допринася за цялостното развитие на средата у нас. Новото партньорство е вдъхновяващ пример за сътрудничество в полза на тези усилия.

Създадена през 1995 г. Вокална група „Бон-Бон“ днес е символ на качество, стил и талант. С изключителния си богат творчески опит, множество проекти, концерти и мюзикъли през годините формацията продължава да бележи успехи на българската и световна музикална сцена. През годините „Бон-Бон“ затвърди изключително си влияние върху музикалната индустрия и се превърна в школа, в която пътя си като артисти започват голяма част от звездите в българската поп музика.

Програмата „Project YOUth“ е част от стратегическата визия на Пощенска банка, която работи с грижа за своите клиенти и тяхното бъдеще, като им предоставя удобни решения за техните финансови планове. Информация относно всички условия по младежката програма на Пощенска банка и опциите, които тя предлага, може да бъде открита във всеки офис от широката клонова мрежа на институцията в страната, както и онлайн на www.postbank.bg.


 

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук