“Oтговорникът” цяла Америка да пие Будвайзер, който украси с мустачки от мляко някои от най-известните световни топмодели Тод Грант (партньор и креативен директор в независимата Cole&Weber United, Сиатъл) пристигна в България за Admall 2008.
Той, управителят на училището по визуални изкуства в Ню Йорк Ричард Уайлд и съпругата му, и известната ПР-ка от Ню Йорк Саманта Дидженаро бяха настанени в хотел Метрополитан.

Саманта Дидженаро, която пътува невероятно много по света, разказа, че когато за първи път отива на ново място, си купува книга за страната, но я чете едва когато се прибере вкъщи. Основните си впечатления попива от атмосферата и хората, които среща. “Българите са невероятно топли и сърдечни хора, които умеят не само да се веселят, но и да общуват интелигентно” – коментира тя. Саманта е почитателка на европейските страни, а България е надминала очакванията й. Тя е запленена от традиционната българска кухня и от българското вино.

Тод Грант също е фен на вкусната нашенска храна и вино. Той е много впечатлен от еклектичността на външната реклама в столицата – супер модерна реклама, поставена върху стар калкан и атрактивни билборди, до които има рекламни надписи с блажна боя, са грабнали вниманието му. Тод и Саманта ще предадат част от своя опит на акредитираните за Admall 2008 рекламодатели и рекламни творци в четвъртък.

Ричард Уайлд и неговата съпруга са безкрайно впечатлени от столицата. Несменяемият директор на световния Art Directors Club ще направи няколко атрактивни уъркшопа в рамките на Admall 2008. Впечатляваща е и международната изложба на Art Directors Club, която представя най-добрите постижения за 2008 г. на арт директорите, дизайнери и професионални фотографи, членове на организацията, които работят в посока на навлизащите в съвременния пазар стандарти за висока креативност и творческа визия на комуникациите в индустриалния пазар. Изложбата е нестандартно поднесена – в затъмнена зала на висящи стативи са изложени произведенията на рекламните творци. Изложбата може да бъде видяна от 5 до 8 ноември в Интер Експо Център, заедно с изложбите на Graphilla, на румънския фестивал Adprint и на най-интересните безплатни рекламни картички от цял свят, “простряни” на въже за пране. Светлана Славкова/БЛИЦ