Знаменитости от рекламния бизнес пристигнаха за Admall 2008
Саманта Дидженаро, която пътува невероятно много по света, разказа, че когато за първи път отива на ново място, си купува книга за страната, но я чете едва когато се прибере вкъщи. Основните си впечатления попива от атмосферата и хората, които среща. “Българите са невероятно топли и сърдечни хора, които умеят не само да се веселят, но и да общуват интелигентно” – коментира тя. Саманта е почитателка на европейските страни, а България е надминала очакванията й. Тя е запленена от традиционната българска кухня и от българското вино.
Тод Грант също е фен на вкусната нашенска храна и вино. Той е много впечатлен от еклектичността на външната реклама в столицата – супер модерна реклама, поставена върху стар калкан и атрактивни билборди, до които има рекламни надписи с блажна боя, са грабнали вниманието му. Тод и Саманта ще предадат част от своя опит на акредитираните за Admall 2008 рекламодатели и рекламни творци в четвъртък.
Ричард Уайлд и неговата съпруга са безкрайно впечатлени от столицата. Несменяемият директор на световния Art Directors Club ще направи няколко атрактивни уъркшопа в рамките на Admall 2008. Впечатляваща е и международната изложба на Art Directors Club, която представя най-добрите постижения за 2008 г. на арт директорите, дизайнери и професионални фотографи, членове на организацията, които работят в посока на навлизащите в съвременния пазар стандарти за висока креативност и творческа визия на комуникациите в индустриалния пазар. Изложбата е нестандартно поднесена – в затъмнена зала на висящи стативи са изложени произведенията на рекламните творци. Изложбата може да бъде видяна от 5 до 8 ноември в Интер Експо Център, заедно с изложбите на Graphilla, на румънския фестивал Adprint и на най-интересните безплатни рекламни картички от цял свят, “простряни” на въже за пране. Светлана Славкова/БЛИЦ
Последвайте ни
0 Коментара: