„Продължаваме промяната“ са платили сумата от близо 600 хиляди лева, за реклама в Гугъл, пише tribune.bg.

От графиката става ясно, че само за ден на предходните избори ПП са надвишавали сумата от над 40 хиляди лева, за да промотират посланията си.

Сумата, която са дали от ПП е за едва 530 реклами, което прави средно по 1000 лева за една реклама.

За настоящата кампания числата също са доста внушителни. За да промотират обещанията за „рекордно увеличение на пенсиите“, със снимка на Асен Василев от ПП са платили над 10 хиляди лева, а рекламата е видяна от над 3 милиона потребители. Клипът с влака, който удря Лена Бориславова е изразходвал едва 300 лева. Над 10 хиляди лева от партията са дали и за промотиране на съдебна реформа, но там са достигнали до значително по-малко хора.

Само за периода 27 февруари – 5 март от ПП са платили близо 30 хиляди лева за реклама. Точно преди изборите на 2 октомври 2022 година от „Промяната“ са платили за седмица 207 хиляди лева. Впечатление прави, че има и не малко реклами, които са премахнати поради нарушение на правилата и са на стойност над 20 до 40 хиляди лева.

От „Промяната“ са похарчили близо 330 хиляди лева са платени за видеа в youtube.  

 

 

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук