Той може да съкрати живота, излагайки ви на по-висок риск от сърдечно-съдови заболявания и рак, става ясно от ново проучване, публикувано в Journal of American Heart Association, пише Eat This, Not That.
Тази възраст е фатална за мъжете и жените
Специалистите са изследвали как продуктите, с които човек залъгва глада си, влияят върху здравето в продължение на 11 години - от 2003 г. до 2014 г. В проучването са участвали около 21,5 хиляди доброволци.
Коя любима храна, по думите им, е смъртоносно опасна и с какво може да я замените, четете в jenata.blitz.bg.
Абонирайте се за нас в Google News Showcase, за да следите най-важните новини от деня.