При дебюта на актуалния „Субару” WRX японският производител изрично съобщи, че на този етап не планира създаването на версия хечбек за модела си. Сега обаче, поради интерес към такава модификация отвъд Океана, фирмата може би ще промени решението си, съобщават автомобилни медии.
Ръководител в японската компания коментира, че над 50 процента от поръчките на предходното поколение на колата са на сметката на хеча и именно заради това подобен ход изглежда напълно логичен. <br /> <br /> От друга страна, именно САЩ е най-големият пазар на WRX в света и положението там би следвало да е водещо за политиката относно цялото семейство WRX.<br /> <br /> Според анализатори, основната причина &bdquo;Субару&rdquo; да отказваше разработката на подобен автомобил е недостигът на средства за развойна дейност. На същото се отдава и липсата на нова автоматична трансмисия в гамата за WRX. /БЛИЦ<br /> <br /> <br />