Подобно на рекламите, които виждаме всеки ден, ние се влияем и от менюто, което преглеждаме, когато седнем в ресторант. Идеята на менюто е да бъде визитна картичка на мястото, история, която да ни отведе на кулинарно пътешествие, и не на последно място – да ни „продаде“ ястията.

Споменатата последна цел обаче може и да не е много очевидна за посетителите на заведенията. Но е факт, че зад нея стоят хитрости, които ни подтикват при тръгването да платим по-голяма сметка.

Интересно е, че някои ресторанти дори наемат консултанти, които разчитат именно на психология как точно да бъде съставено менюто.

В същото време има някои хитрини, които може да ни подтикнат накрая да платим по-висока сметка, без това задължително да означава, че сме поръчали много неща и че сме преяли.

Вижте триковете, с които ни карат да оставим повече пари, без да се усетим - на pochivka.blitz.bg!