От април месец тази година Vivacom преминава към електронно фактуриране за своите клиенти. Тази стъпка е част от стратегията за цялостна дигитализация на компанията и подобряване на клиентското изживяване.

„Vivacom дава възможност на своите клиенти да получават електронна фактура вече повече от десет години. Но, за да направим истинска промяна – от месец април преминаваме изцяло към използването само на електронни фактури. Предимствата от тази промяна са много. Клиентите ще управляват по-бързо, по-лесно и по-сигурно своите услуги, защото ще достъпват фактурите си по всяко време и от всяко устройство. Още по-голям ще бъде ефектът върху опазването на околната среда - ще намалим с близо 60% количеството на използваната хартия в компанията и по този начин ще пестим по 10 тона хартия на месечна база“, коментира Николай Андреев, главен изпълнителен директор на Vivacom.

За да подпомогне клиентите, които не са свикнали да получават фактурите си изцяло по електронен път, Vivacom въвежда решението поетапно. От началото на февруари клиентите на телекома, които все още ползват месечна фактура на хартия, започнаха да получават и електронно копие, а през април всички клиенти ще получават фактурите си в електронен формат.

Изключение от нововъведението ще бъде направено за всички абонати в напреднала възраст възраст, както и за тези клиенти, които в последните 6 месеца са поискали изрично да получават хартиена фактура. Всички абонати, които държат да получават документите на хартия, ще могат да заявят своето желание в магазините или чрез обаждане на номер 123.

Повече информация за електронните фактури на Vivacom може да бъде открита на www.vivacom.bg/e-bill.

 

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук