A1 e единственият телеком в България, който ще предлага Motorola razr. Компанията ще организира предварителни поръчки на устройството през електронния си магазин, които се очаква да започнат в средата на месец февруари. Всички клиенти, които заявят новия си сгъваем смартфон онлайн на A1.bg, ще го получат в комплект със специално разработен калъф от естествена кожа.
 
С елегантен дизайн в класически черен цвят, Motorola razr е първият от много време смартфон със значително по-компактни размери, който комбинира технологията на сгъваемия дисплей с флип капак. Любителите на иновативните технологии ще останат впечатлени от дизайна на устройството, който има препратки към култовия Motorola Razr V3 от 2004 година.
 
Това е първото устройство със сгъваем дисплей в портфолиото на А1. Този тип смартфони набират скорост, като през 2020-a се очакват няколко премиери. Motorola razr обаче се отличава от конкуренцията, заради решението да направи прегъването хоризонтално, а не вертикално на устройството. Резултатът е компактен смартфон, който се събира еднакво лесно в джоб и в чанта. 
 
Сгъваемият Flex View дисплей е с размер от 6,2 инча (15,75 см), като има и наличен втори външен Quick View дисплей, който позволява бърз преглед на основните функции, без да се налага отварянето на смартфона.
 
Motorola razr залага изцяло на новия стандарт за SIM карти eSIM и не поддържа традиционна SIM карта. Това е още едно доказателство, че ерата на физическите SIM карти е към своя край. Неслучайно А1 започна своята eSIM услуга още през 2019 година, ставайки първия и за момента единствен оператор в България, който предлага новото поколение карти.
 
Устройството е с 16-мегапикселова основна камера и 5-мегапикселова селфи камера. Тук обаче е важно да се направи уговорката, че всеки може лесно да си направи селфи и с основната камера, тъй като при затворен капак изображението се показва на втория дисплей. Устройството има и солидна памет от 128 GB, в комбинация с 6 GB RAM.  
 
А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, цифрова и сателитна телевизия, включително четири собствени спортни канала – MAX Sport 1, MAX Sport 2, MAX Sport 3 и MAX Sport 4, платежни услуги, собствена платформа за музикален стрийминг, cloud и IoT решения на 5 милиона клиенти. През 2018 г. A1 България отчита приходи от 446,2 милиона евро, а сравнимата EBITDA e 138 милиона евро.

A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 24 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия (А1), България (A1), Беларус (А1), Хърватия (A1), Словения (A1), Сърбия (Vip mobile) и Северна Македония (А1). Приходите на A1 Group за 2018 година са 4,47 милиарда евро, а сравнимата EBITDA e 1,38 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – третият по големина доставчик на мобилни услуги в света.