A1 Tech or Treat: 220 деца на служители на А1 отбелязаха Хелоуин с много забавления и знания за света на технологиите
Традиционното събитие тази година беше под надслов A1 Tech or Treat и насърчи малчуганите да се замислят за отговорното поведение онлайн
На 31 октомври централният офис на А1 се изпълни с оживление, докато 220 деца на служители на компанията отбелязаха първия ден от есенната ваканция с интерактивни образователни занимания и забавления по случай Хелоуин.
Чрез разнообразни демонстрации и активности A1 се погрижи малките гости да научат повече за света на технологиите, отговорното поведение онлайн и професиите на своите родители.
Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“ в А1 България, коментира: „Технологиите могат да бъдат едновременно образователни и забавни и е важно децата да знаят каква е ролята на родителите им и техните колеги в този процес.
Съчетахме увлекателните демонстрации на технологичните услуги с полезни знания за отговорното поведение онлайн, защото вярваме, че чрез игра се учи бързо, лесно и приятно. В А1 хората са в центъра на всичко, което правим, а това включва и всеки от нас в ролята на родител.“
Децата бяха разпределени на възрастови групи, като всяка от тях участва в подходящи за нея активности. Чрез интерактивни демонстрации и специално подготвени работилници експерти от А1 запознаха малките гости с различни аспекти на технологиите.
По време на образователните презентации децата научиха как работят различните поколения мобилни мрежи и каква е тяхната роля в живота ни.
Колеги от екипа на А1 демонстрираха по достъпен и забавен начин как всяко съобщение и обаждане преминава през различни мрежи и станции, за да достигне до получателя си, а също и как услугите на А1 служат на клиентите всеки ден.
Специален гост на събитието беше Спондж Боб, с когото всеки от малките гости имаше възможност да се снима за спомен. Любимият анимационен герой се включи в детския празник по покана на SkyShowtime, като внесе допълнително настроение за всички присъстващи.
Преди броени дни А1 се превърна в първия телеком в България, който предлага стрийминг услугата като част от ТВ и мобилните планове на клиентите.
Важен акцент в програмата беше и интерактивното обучение по безопасност в интернет – част от кампанията на А1 IONLINE. Децата изгледаха началото на увлекателната история на Стефоник, която ги провокира към диалог за безопасното поведение в онлайн пространството.
Последвалата дискусия насърчи малките участници да се замислят върху поведението си в интернет, да споделят как те разбират отговорното онлайн присъствие и как избират да се забавляват в мрежата.
По време на специално организираната работилница по роботика децата имаха възможност не само да сглобят свои собствени Лего роботи, но и да ги програмират, за да ги накарат да „оживеят“ в града на А1. По забавен и интригуващ начин те направиха своите първи стъпки в програмирането и STEM концепцията.
Последвайте ни