На 1 юни Български спортен тотализатор даде старт на своята програма за лоялни клиенти – ТОТО КЛУБ. Чрез нея участниците в игрите на спортния тотализатор и почитателите на моментните лотарийни игри ще имат още една възможност за печалба без допълнителен залог. Всички, които се включат в ТОТО КЛУБ, ще могат да участват в различни промоционални кампании с тематични бонус печалби. И това напълно безплатно, без допълнителен залог!

Първата промоционална кампания на ТОТО КЛУБ - „Предизвикай себе си - заедно за българския спорт!“ също започва на 1 юни. Тя ще продължи до 4 август и е посветена на мисията на СПОРТ ТОТО - да подпомага българския спорт. Бонус печалбите в нея също са тематични - 10 ваучера за спортни стоки на стойност 1 000 лв. Печелившите от първата кампанията „Предизвикай себе си - заедно за българския спорт!“ ще бъдат определени чрез жребий в телевизионното предаване на СПОРТ ТОТО на 8 август.

В „Предизвикай себе си - заедно за българския спорт!“ участие могат да вземат всички почитатели на игрите, които притежават карта за лоялност ТОТО КЛУБ и са извършили плащане за поне един залог или моментна лотарийна игра на стойност равна или над 1 лев. Всеки лев е равен на 1 бонус точка, а на всеки 10 бонус точки се дава 1 шанс за участие в жребия за спечелването на атрактивните печалби, които за първата кампания са ваучери за спортни стоки. Така, че колкото повече се участва, толкова повече шансове за печалби има.

Картата ТОТО КЛУБ е напълно безплатна и може да се получи във всеки един от тото пунктовете в България. Само няколко минути отнема служител на тотализатора да попълни данните на новия й притежател и той може да започне да трупа точки веднага. А това става с всеки направен залог от числовите игри или закупен талон за моментна лотарийна игра на СПОРТ ТОТО.

„Ако се включат в ТОТО КЛУБ почитателите на игрите на СПОРТ ТОТО, могат само да спечелят. Нищо не губят, нищо не плащат допълнително, не са обвързани с допълнителни условия. И да не забравяме най-важното, че печелят не само те, но и българският спорт“, допълва Силвия Илкова, главен експерт в дирекция „Маркетинг“ на Български спортен тотализатор