Поредна атака с фишинг съдържание заля пощенски кутии на хиляди абонати. Този път "подателят" е KBC банка. 

БЛИЦ припомня, че преди дни клиенти на институцията получиха имейли, в които измамниците се опитват да манипулират клиентите да споделят банкова информация, като им създават чувство на спешност и неотложност.

От банката обаче категорично отричат подобен ход от тяхна страна. 

Ето и официалната реакция от КBC Банк:

KBC Банк никога не изиска да клиентите да предоставят онлайн лични данни като парола, имена, ЕГН, адрес, телефон и наличност по сметки. Призоваваме клиентите да бъдат бдителни и да проверяват пълното изписване на адресите на сайтове, към които биват насочени чрез линкове в имейли или SMS-и.

Молим да не свързвате реалната публикация на уебсайта на KBC Банк относно техническа профилактика на онлайн каналите с фишинг имейли от измамници, целящи да подведат клиентите.

Можете да се запознаете с най-честите рискове от кибер измами и как клиентите да се предпазят от тях на образователния ни сайт Cyber Study: CyberStudy (ubb.bg)

ОЧАКВАЙТЕ ПОДРОБНОСТИ В БЛИЦ!

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук