Извънредно в БЛИЦ: Нова драма на Летище София, пътници беснеят СНИМКИ
Пътниците не са били предупредени за евентуална промяна в разписанието и никой не е пожелал да им посочи причина за закъснението
Драмите по летищата след края на пандемията продължават. По-рано днес читател на БЛИЦ сигнализира, че полет от София до Франкфурт е закъснял с повече от един астрономически час.
Пътниците не са били предупредени за евентуална промяна в разписанието и никой не е пожелал да им посочи причина за закъснението.
Полет FB437 на Bulgaria Air е бил насрочен за 13:20ч. местно време. Самолетът е излетял в 14:41.
БЛИЦ направи опит да се свърже с пиар отдела на Летище София, а след това и с отдел "обслужване на клиенти" на Bulgaria Air. От летището заявиха, че закъсняващите полети не са тяхна отговорност, а линията на Bulgaria Air даваше заето няколко минути.
По-късно стана ясно, че е имало закъснението на полет FB437 при излитането му от София с 61 мин. поради натовареност на летището във Франкфурт, както и закъснение на обратния полет FB438 от Франкфурт за София с 24 минути поради същата причина.
ОЧАКВАЙТЕ ПОДРОБНОСТИ В БЛИЦ!
На news@blitz.bg БЛИЦ очаква новини, снимки и видео от своите читатели в цяла България и по света
Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук
Последвайте ни
Много бизнес пътници, много нещо...
Редовно полетите на България Етър закъсняват.Няма значение дали са вътрешни или международни.Често пътувам със самолет и ми прави лошо впечатление.
И аз се зачудих откога закъснение с час и двайсет минути е новина
Сменете обслужващия персонал с какъвто и да е,но не и българи,и работата ще тръгне.
Като летите като луди! Нали трябва да постваме снимчици от света
От беднотия бе,от беднотия!Е,в проклетото Мексико не ходим вече.
Не ползвайте България Еар, няколко минути преди него има същия полет с Луфтханза. Избирайте качеството пред посредствеността.
Уважаеми пътници, Бих искал да Ви информирам,че в закъсненията,които са факт Авиокомпаниите участват за да обират гневът Ви,но те са изключително,малка част от проблема! За да закъснее полетът причината често започва от недостиг на персонал при чекиране,проверки на пътниците,паспортен контрол,лоша организация при обслужване на самолета,ограничения във въздушното пространство на държави или летища и всичко това забавя следващите излитания,а те са,поне,три за деня! Не закъсняваме за удоволствие
Уважаеми пътници, Бих искал да Ви информирам,че в закъсненията,които са факт Авиокомпаниите участват за да обират гневът Ви,но те са изключително,малка част от проблема! За да закъснее полетът причината често започва от недостиг на персонал при чекиране,проверки на пътниците,паспортен контрол,лоша организация при обслужване на самолета,ограничения във въздушното пространство на държави или летища и всичко това забавя следващите излитания,а те са,поне,три за деня! Не закъсняваме за удоволствие
Проблема при FB е, че собствениците от Варна, все още държат на ръководни позиции, такива "специалисти" като Мазния и търговската му директорка. От години там няма отношение към пътниците. Нали от FB трябва да информират наземния оператор Swissport за причината и времето на закъснението и така да стигне до пътуващите. Но с такива ръководители, това е резултата.
Така е като дадоха концесията на Киро гела, персонала напуска заради малките заплати. За напред ще става още позле.
Преди години в Алмерия ча ках 3 часа полет от Лондон абад!