Имейлите ни позволяват да комуникираме повече, но не и по-добре. При служебните електронни писма например има определен етикет, който трябва да се спазва. Но дори той не гарантира, че гледната ви точка ще бъде разбрана или молбата ви – удовлетворена. Понякога решението е да пренесете разговора изцяло офлайн, пише Money.com, цитиран от skandal.bg. А следващият път, когато пишете служебен имейл, пропуснете тези 4 неща.
Лоши новини. Не е лесно да съобщите лоша новина на шефа или колегата си. Но ако им я „сервирате“ по мейл, нещата стават още по-зле. Така изглежда, че искате да избегнете разговора, че се страхувате или срамувате.

Общи приказки. Твърде вероятно е шефът ви/колегата ви да получава десетки имейли на ден. Не му губете времето с ирелеватни неща, само ще го изнервите. Изчакайте да съберете повече важна информация по темата и да се подсигурите с отговори за евентуални запитвания. Чак тогава изпратете писмото.

Молба за повишение. Определени разговори винаги трябва да се водят лице в лице. Ако ще преговаряте за по-висок пост или заплата, задължително го направете лично. По имейл ще изглежда, че желанието ви не е достатъчно сериозно, а това ще намали шансовете то да бъде удовлетворено.

И за финал един съвет – не изпращайте служебен имейл между 9 вечерта и 6 сутринта. Когато сте изморени или твърде емоционални, е силно вероятно да напишете нещо, за което ще съжалявате. Наспете се и на свежа глава обмислете какво точно искате да напишете.