За да привлекат повече избиратели, партиите прибегнаха и към по-нетрадиционни методи за увеличаване на подкрепата си за местния вот. Освен типичните флаери, плакати, химикалки и бонбони, те включиха в агитацията си и хляб, пасти и тениски, съобщава „Монитор“.
 
Така например ликът на независимия кандидат за кмет на Карнобат Георги Димитров, който се бори за нов мандат, грейна върху опаковката на марка хляб, заедно с това на кандидата за общински съветник Станчо Станков.
 
Последният е част от листата на местната коалиция, в която влизат АБВ, Алтернатива за българско възраждане и Българските лейбъристи.
 


Снимката бе пусната в социалните мрежи и предизвика редица коментари, сред които: „Страхотна мотивация да откажеш хляба!“, „Никой не е по-голям от хляба“ и „Иначе купуването и продаването на гласове е престъпление!“. Други пък написа: „Някои са приели прекалено буквално думите "Хляб и зрелища".
 
Димитров обаче не е единственият, който е прибегнал до храната за агитация. В социалните мрежи се появиха и снимки на сухи пасти, върху които е залепен номерът на ГЕРБ за местните избори.
 


„След като избиха прасетата ще ядем сухи пасти“ и „Много тънко искат да минат, по добре кифли с мармалаТ.“, гласят някои от коментарите под снимките.
 
От ГЕРБ раздават и тениски с лика на премиера Бойко Борисов, брандирани с логото на партията, както и кибрити, карти и други артикули.
 


БСП в Пловдив пък раздава балони. Същевременно ОИК във Велико Търново откри нарушение в плакатите на соцкандидата за кмет Веселена Лечева, в които надписът „Купуването и продаването на гласове“ е по-малко от изискването.
 
Мая Манолова, която в София е подкрепена от БСП и още няколко партии пък се появи на билбордове в столицата, въпреки че преди дни обяви, че не използва рекламни постери в предизборната битка. "Разчитайте на мен”, е слогънът, с който Манолова се обръща към шофьорите.