Kaufland доставя продукти до дома с foodpanda
Услугата вече стартира пилотно в четирите най-големи градове у нас - София, Пловдив, Варна и Бургас. Очаква се съвсем скоро тя да стане достъпна и в други градове в страната.
От Kaufland България съобщиха, че потребителите имат възможност да добавят във виртуалните си кошници над 400 продукта от асортимента, който предлага веригата. В това число се включват хранителни стоки, свежи плодове и зеленчуци, напитки, млечни и месни продукти, козметика, почистващи и хигиенни препарати, бебешки и детски стоки и др. В допълнение, от веригата обещават, че броят на предлаганите продукти онлайн ще продължава да расте.
Потребителите, които искат да поръчат онлайн, вече могат да го направят през платформата за доставка на храна на foodpanda: https://www.foodpanda.bg/contents/kaufland. За целта е необходимо да направят регистрация през сайта или мобилното приложение на foodpanda. Когато въведат адрес за доставка и отидат в секция “Магазини”, ще открият обекта на Kaufland, който се намира в най-голяма близост до посочената локация. Когато го изберат, могат да разгледат цялостния асортимент, предлаган от компанията, разпределен в категории за повече удобство на потребителите. След това идва ред да добавят желаните стоки.
От Kaufland и foodpanda уверяват, че при доставка се спазват всички необходими мерки, за да гарантират спокойствието и безопасността на клиентите. За допълнителна сигурност, потребителите имат възможността да изберат безконтактна доставка, като за целта е необходимо да платят поръчката си онлайн.
Минималната стойност на поръчката е 30 лв, а доставката - безплатна. Всички направени онлайн поръчки ще бъдат доставяни от куриерите на foodpanda в рамките на не повече от 1 час. За да запазят качеството и свежестта на продуктите, от компанията за доставки на храна използват специални термочанти.
Foodpanda продължава да разширява портфолиото си от магазини
Макар компанията да навлезе на пазара като доставчик единствено на готова храна от ресторанти, от тази година foodpanda започнаха да разширяват активно асортимента от продукти, които доставят, включвайки в портфолиото си и редица магазини. В това число хранителни, козметични, зоомагазини и др. Партньорството с Kaufland е поредна крачка в тази посока.
"Изключително щастливи сме да приветстваме в семейството на foodpanda утвърдена верига магазини като Kaufland. За нас това партньорство е ключово и с него затвърждаваме лидерската си позиция в ерата на quick commerce /бързи доставки/. Очакваме още повече доволни клиенти, които ще се възползват от възможностите и богатия асортимент, който предоставя платформата ни.", коментира Ивайло Нецов - изпълнителен директор на foodpanda България.
Амбицията на компанията е до края на 2020 г. да включи повече от 500 магазина в портфолиото си, като по този начин осигури още по-голямо разнообразие от стоки и повече удобство за своите клиенти.
Последвайте ни