"Здравейте, искам да изразя несъгласието си със съставения протокол за отказ на рекламация от некомпетентни за мен служители на магазин "Декатлон" в Пловдив", написа до Plovdiv24.bg наш читател. И обясни за какво по-точно става въпрос:

"Въпросните детски обувки са с ясно изразен фабричен дефект, който е показан във видеоклипа. Самата кожа е с рехава структура още от закупуването на дадения модел детски обувки, като всички налични към момента на покупката бяха идентични, което говори за серийно производство на модела по този начин, а не за единичен случай!

Служителите бяха заети със своите си ангажименти и гледаха да се отърват от "навлек" като мен възможно най-бързо. Беше поискано от мен да дойде и управителят, който първоначално заяви, че също е много зает, но все пак дойде и отново побърза да ме "отсвири" с думите "Нали колегите са ви казали вече, че няма да приемат рекламация".

Беше ми обяснено с всевъзможни доводи, че дефектът се е появил вследствие на носене и вече са минали шест месеца. Но обувките са купени на 22.09.22г. , а аз предявявам рекламация преди изтичането на тези специфични шест месеца, упоменати и в гаранционните условия.

"В случай, че претенцията за рекламация се направи до 6 месеца след закупуване на продукта, е задължение на "Декатлон" да докаже наличието или липсата на дефект." 

Щетата била външна, като така и не дефинираха какво имат предвид. Демонстрациите от клиповете бяха показани на управителя на живо и отговорът му беше "Господине, това не е естествена кожа и затова така се рони и съответно това е нормално и не се покрива от гаранцията, която е само за разлепяне! Кое в случая е нормално?

Да се разпадат обувките на детето или това, че на етикета и сайта е упоменато, че въпросните детски обувки са от естествена кожа! Ако детските обувки не са от естествена кожа, това автоматично означава, че въвеждат в заблуждение клиентите, които купуват тази стока!

С изключително спокойствие заявиха, че ще ми издадат протокол, който да отнеса към КЗП и да  купя други обувки, защото това било нормално. В същият този момент техен колега направи рекламация на маратонки, които бяха увити в тъмна найлонова чанта и с бегъл поглед служителката му върна парите за покупката.

Това може да се види на записите от видеокамерите, а часът е 16:40 ч. на 21.03.23. Като редовен клиент на магазина реакцията на тези служители беше крайно неетична и по никакъв начин не показаха, че искат да ме задържат като клиент!

Не бих продължил да посещавам "Декатлон", след като отношението е такова, а и съответната стока не отговаря на качество и изисквания. Като заключение искам да заявя, че не съм искал да ми бъде възстановена сумата за покупката, както е отразено в протокола, а съответните детски обувки да бъдат заменени със същите налични в магазина! 

Отговорът на тръгване беше, цитирам, "Те от КЗП ще дойдат задължително и ние ще им обясним".

 

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук