Кметът Терзиев го закъса, закопаха го с неудобен въпрос за гаф на градския транспорт
Девойка си е купила електронен билет за пътуване, но е получила тлъста глоба от контрольори
Кметът на София Васил Терзиев трябва да даде обяснение на неудобен въпрос, свързан с гаф на градския транспорт в града. Оказва се, че контрольори глобяват хора, които са си закупили електронен билет за пътуване, защото не знаят какво представлява.
Младо момиче е било изхвърлено позорно от рейса, защото е било набедено, че пътува гратис. Вероятно ще се окаже, че историята е напълно абсурдна, защото кондукторът не е знаел, че съществува мобилно приложение за закупуване на билети.
Близка на потърпевшата изпрати писмо, което гласи:
„Приятелката на сина ми е била унижена, разплакана и свалена от автобус 102 от контрольор, който на всичкото това отгоре е написал акт при положение, че е била с абсолютно валиден превозен документ!
Билетът е закупен от приложение mpass и след направена проверка от мен, се установи, че е абсолютно правилно валидиран и използван”, се казва в писмото до Нова тв.
„Четирима контрольори се качиха в автобуса, показах им електронния си билет на телефона и те ме свалиха на спирката. Поискаха ми личната карта, за да ми напишат акт, защото твърдяха, че билетът ми не е валиден. Те не провериха с никакво устройство дали билетът ми е валиден’, разказа в ефира на „Здравей, България” потърпевшата млада жена.
„След справка, пише, че електронният билет е валиден 120 минути след валидацията. Обръщам се към Центъра за градска мобилност да обучи своите служители да работят с приложенията, които използват.
Няма логика за една седмица два пъти да пишат глоба на приятелката на сина ми, защото не разпознават билетите и приложенията, от които те се закупуват.
След входирана жалба от мен, Комисията за защита на потребителите препратиха жалбата ми към кмета на София и чакам с нетърпение неговото становище”, обясни Гергана Мирчева, близка на потърпевшата.
ОЧАКВАЙТЕ ПОДРОБНОСТИ В БЛИЦ!
Последвайте ни
1 Коментара: