„Модерно е да се чете“ стартира кампанията „Разделяй и владей“, в която ще бъдат подарени една дузина книги от романа „Хранилка“, всяка от които в комплект с уникален разделител – ламинирана банкнота от 1 долар, специално изработен за кампанията на българския трилър.
 
Дебютният роман на младия български автор Иван Комита ще зарадва последователите в социалните мрежи заедно с автограф и персонално послание. “Giveaway“ игрите ще се проведат в профилите на „Модерно е да се чете“ във Фейсбук и Инстаграм.

В последния месец родният трилър стана хит сред редица популярни личности. Веси Бонева, Велина Узунова, Деси Бакърджиева, Деси Зидарова, Елизабет Методиева, Илияна Лазарова, Маги Джанаварова, Невяна Владинова, Ромина Андонова са сред лицата, които споделиха снимка с романа и специалния книгоразделител.




 
Романът „Хранилка“ доби широка популярност още от първия ден, в който излезе в края на месец януари тази година. За по-малко от два месеца, първият тираж е почти изчерпан и от ИК „Книгомания“ вече подготвят втори.




 
Инициативата „Модерно е да се чете“, чийто създател е самият Иван Комита, продължава да е в кампания в подкрепа на българските автори и издателства.
 


През изминалата година екипът на най-модерната сред младите инициатива за литература раздаде десетки книги на своите последователи, като същевременно организира и лайфове в Инстаграм с водещ Ива Атанасова. В живите предавания се включиха авторите – Силвия Крумова, Яница Радева, Светлозар Желев, Гергана Лаптева, Татяна Гишина, Рене Карабаш, Десислава Авджиева, Иван Комита, Камелия Кучер, Мира Добрева, Мартин Колев и Христо Мутафчиев.


 
„Няма нищо по-вълнуващо да си отбележиш страницата с истинска банкнота, докато четеш роман, чийто сюжет е пряко обвързан с парите. А защо използвах цитата на Гай Юлий Цезар ли? Защото четящият човек е всемогъщ.





Първо се научва да владее себе си – собствения си ум и слово, а след това би могъл да завладее и света, разбира се, ако след прочита на „Хранилка“ не се е отказал от властта“, споделя Иван Комита относно кампанията с провокативно име „Разделяй и владей“, в която ще бъдат раздадени истински долари като книгоразделители.




 
Романът „Хранилка“ може да се намери в по-добрите книжарници в страната, както и да бъде поръчан онлайн с автограф от сайта на издателство „Книгомания“ – с 10% отстъпка и доставка за само 1.90лв в рамките на страната.