Нововъведение в градския транспорт втрещи благоевградчани
Собственикът призна, че е поръчал на младеж да направи записа, но не го чул целия
Информацията е на запис и е доста атрактивна, защото „Автобусна спирка ЗМК“ е преведена на английски като “bus stop ZMK“, а спирка „14-ти полк“ на английски звучи като “bus stop fourteen POLK”, пише "Струма".
Собственикът на автобуса, бизнесменът Марио Богданов, призна, че колата с нововъведението е негова, и обясни, че поръчал на младеж да направи записа, но не го чул целия. „Платих му, разбира се, но ако е така, сега ще го накарал да си направи корекциите”, увери Богдански.
Този побългарен начин за модернизация на обслужването по благоевградските автобусни линии е втори по ред, откакто линиите бяха поети от „Бистрица 96“ ООД и „Струма 11“ ООД с управители Марио Богданов и Николай Петков. Първият опит бе контрольорите да бъдат оборудвани с касов апарат, вързан директно с НАП, който издава на клиентите касов бон вместо билетче.
Апаратът бе пуснат преди месеци само в един автобус, но си само остана експеримент, защото в другите коли още се късат билетчета от кочан. Последва снимане на картите за пътуване с личните смартфони на контрольорите, което не е ясно за какво служи, след като върху самата карта е написано докога е валидна, а това е единственото, което би трябвало да интересува превозвача.
Сега вече и англоговорящите в Благоевград са обслужени. Висящ остава въпросът ще успеят ли собствениците на „Бистрица 96“ да си оборудват до лятото автобусите с климатици, защото миналата година такива нямаше, и за да не колабират пътниците вътре, някои от шофьорите им дори караха с отворени врати.
Какво обясни пред БЛИЦ регионалният представител на BUSTEC S.r.o. Марио Евстатиев Марио Евстатиев четете тук!
Последвайте ни
1 Коментара: