15 милиона евро струват шестте най-скъпи автомобила в България. Макар и да сме бедна държава, тези дни наш сънародник си купи новото “Бугати Цирон” за 2,4 милиона евро. Под капака му има W16 двигател с 1500 конски сили, който го ускорява до 380 км/ч. Колата има 7-степенна скоростна кутия и два съединителя.
В България такива коли карат съмнителни бизнесмени, футболисти и политици. Те са модели на &ldquo;Бугати&rdquo;, &ldquo;Ролс-Ройс&rdquo;, &ldquo;Шелби&rdquo; и &ldquo;Ламборгини&rdquo;, като 6-те най-скъпи струват общо 15 милиона евро, пише 168 часа.&nbsp;<br /> <br /> Така че &ldquo;Цирон&rdquo; не е единствената скъпа кола, която ще се впише с пълен блясък в българския пейзаж.<br /> <br /> Предшественикът й &ldquo;Бугати Вейрон&rdquo; се движи по нашите пътища още от 2006 г. Зад кормилото му е Румен Гайтански-Вълка. От този модел са произведени само 300 броя. Той е с 1001 конски сили и развива 400 км/ч, но предимно си стои в гаража. Причината едва ли е, че харчи близо 40 литра гориво на 100 километра<br /> <br /> В колекцията си Гайтански има доста негови заместници, сред които поръчков мерцедес и уникален модел &ldquo;Ролс Ройс&rdquo;, струващ скромните 1,8 милиона лева.<br /> <br /> Преди дни плъзна слух, че българинът, закупил неотдавна&nbsp;&ldquo;Бугати Цирон&rdquo; за 2,4 милиона евро, е&nbsp;Ваньо Алексиев &ndash; шефът и собственик на най-голямата спедиторска компания в България.<br /> <br /> Ваньо Алексиев не е публично популярен, но е един от най-заможните нашенци. Компанията му е един от най-големите български превозвачи и извършва почти всички видове транспорт &ndash; пътнически, товарен, международен, както и специализиран с хладилни камиони. /БЛИЦ<br /> <br type="_moz" />