Клиент на EVN остава без ток, тъй като му отказали да плати сметката си в монети. Кирил Енчев решил да плати сметката си с монети от 0,20, 0,50 и 1 лв. Общата сума била 213 лв.
&ldquo;Отидох в офис на бул. &ldquo;Руски&rdquo;. Трябваше да дам 213 лева заедно с такса за експресно включване, тъй като преди два дни са прекъснали захранването вкъщи. Прибрах се от чужбина и тръгнах да плащам. Оказа се, че на касата не желаят да приемат 0,20 и 0,50 лв., нито монета от 1 лев&rdquo;, разказа възмутен Кирил Енчев пред &ldquo;Марица&rdquo;.<br /> <br /> Той допълни, че са го накарали да сортира монетите. Пререканията между клиент и служител продължили 15 минути. &ldquo;Оказа се, че до 14 часа работела системата за експресно включване на ток и по този начин аз го изтървах. Докато спорехме, можех да платя. Нима монетите не са парична единица в България?&rdquo;, попита Енчев. <br /> <br /> Преди време той е пуснал жалба срещу високата си сметка и е смятал, че токът няма да бъде изключен. Но от EVN го изненадали неприятно. Отказах се да платя, защото няма кой да ми пусне тока в събота или неделя, допълни клиентът на австрийската компания.<br /> <br /> &ldquo;Служителката ни ще бъде наказана. В момента обаче се изплащат пенсии, а в клона на бул. &ldquo;Руски&rdquo; нямаме монетоброяч&rdquo;, коментира директорът на регионалния клон на &ldquo;Български пощи&rdquo; Минко Кафтански. <br /> <br /> Той веднага провери случая, след което добави, че в момента на плащането е имало други клиенти, които са чакали ред, а монетите на Енчев не са били преброени. Служителката го помолила да ги сортира и тогава да плати, но той вдигнал скандал. Дори и в банките клиентът е длъжен да отиде със сортирани и преброени монети. В противен случай плаща такса за услугата на банката. <br /> <br /> &ldquo;В понеделник пак ще отида в същия клон и пак с монетите&rdquo;, заяви Енчев. И допълни, че се чуди докога ще търпим служителите да ни разиграват както им харесва.<br /> <br />