Кампанията „Просто кажи Да!” вече стартира у нас за втора поредна година, за да подкрепи запазването на българските ценности и традиции. Благодарение на нея три двойки ще изпълнят мечтата си да сключат брак с голям и пищен празник. Печелившите млади хора ще получат награда от по 5000 лв. за организирането на специалното събитие, както и безплатно фото и видео заснемане, и алкохол за самата сватба.
Конкурсът продължава до 31 юли на специално разработената уебстраница www.justsayyes.bg.
 



Можете да вземете участие в играта, ако планирате брак в рамките на 2017 г. и се регистрирате на сайта на кампанията. Там желаещите качват описание на своята мечтана сватба, обща снимка, а ако имат и заснето видео, това им носи бонус точки. Оригиналното съдържание е определящо за избора на финалистите за голямата награда. Те ще бъдат избрани от специално жури, в което участва актрисата Саня Борисова-Илиева, и ще бъдат официално обявени на 7 август.

На сайта могат да се регистрират и хора, които нямат планове да се женят, но искат да следят кампанията, да подкрепят някоя от кандидатстващите двойки и да участват за седмичните награди. На лотариен принцип всяка седмица десет от тях ще получават бутилка „Пещерска”.

„Вярваме в българското семейството и именно желанието да запазим семейните ценности ни мотивира да организираме второ издание на „Просто кажи Да!“. Миналата година кампанията се радваше на огромен интерес и това ни кара да мислим, че много от двойките държат да запазят ритуала на българската сватба, но срещат финансови затруднения да го направят. Искаме да подкрепим тези млади хора и се надяваме все по-малко пречки да застават на пътя на любовта и мечтаната сватба”, коментират от компанията производител.

Миналата година в инициативата се включиха близо 30 000 души и бяха разказани 600 истории за любовта. Във Facebook цифрите от кампанията са още по-мащабни – 800 000 уникални потребители, 130 000 интеракции и 13 000 нови харесвания на страницата. Финансова подкрепа през 2016 г. спечелиха семействата Екзарови, Секулови и Георгиеви.

Женим се по-малко, показват представителните данни от „Национален статистически институт“. През 2016 г. броят на сключените бракове е 26 803, което е с 917 по-малко спрямо предходната година. Едва 2% от хората, между 18 и 49 години са стигнали до това важно решение. В същото време се увеличават и разводите. Броят им през 2016 е 10 603 или със 107 повече от регистрираните през 2015.

Една от причините двойките да не сключват официален брак е липсата на достатъчно финансови средства, ето защо „Пещерска отлежала” ракия реши за втора поредна година да подкрепи сватбите на три двойки и така да насърчи запазването на традициите и фундаменталните семейни ценности. Ракията остава сред най-предпочитаните алкохолни питиета за българина и задължително присъства на всеки негов празник, особено на сватбата.
„Пещерска“ е лидер в пазара на алкохолни напитки в България и успява да гарантира качество чрез утвърден и надежден произход, стриктен контрол на суровината и проследяване на всеки етап от производствените процеси. Тя се произвежда при затворен цикъл, който дава гаранции за цялостния процес – от отглеждане и беритба на гроздето, до бутилиране и разпространение в търговската мрежа.