Решено: ЦИК ще дава медийни пакети на сайтовете
Тогава ЦИК обяви, че ще взема решение при всеки конкретен случай. Тогава от комисията посочваха какво е "медийна услуга":печатни медии (вестници, списания и други периодични издания), обществени и търговски електронни медии – лицензираните или регистрираните обществени или търговски доставчици на аудио-визуални медийни услуги или радиоуслуги.
Сега към тях са добавени и онлайн новинарски услуги – електронните издания на вестници, списания, информационни агенции и други електронни издания.
Извън групата на медийните услуги ЦИК поставя личните блогове и социалните мрежи като фейсбук, туитър и други подобни.
До 24 февруари е срокът, в който ЦИК ще трябва да определи колко и кои формации ще имат право на медийни пакети.
По закон партия, която не получава субсидия, регистрирана за вота на 26 март, има право на 40 000 лв. за агитация в медиите, а инициативен комитет - на 5000 лв.
Последвайте ни
0 Коментара: