Системата за пръстов отпечатък тръгна отново
Проблемът възникнал заради препълване на дисковото пространство, уточниха от Националната здравноосигурителна каса
Националната здравноосигурителна каса е създала стройна организация, като в районните здравноосигурителни каси от 7 часа сутринта дежурят екипи, готови да реагират на възникнали проблеми. Екипите са информирали своевременно договорните партньори на институцията за възникналия проблем и са разпоредили във времето, в което не работи системата, хоспитализирането и дехоспитализирането на пациентите да се извършва по стария начин, с български лични документи.
Предприети са мерки за автоматично ежедневно архивиране и изчистване на данните от лог файловете за предотвратяването на появата на проблеми от този вид в бъдеще.
Последвайте ни
0 Коментара: