Скандалът с такса „Лошо време“ не стихва! Хората пищят, а доставчикът се оправда, че...
Изгладнели броят между 3.98 и 6.98 лв., за да си вземат поръчката
Надбавка за лошо време въведе един от големите доставчици на храна и предизвика шок сред клиентите. В социалните мрежи тръгнаха бурни коментари дали това е законно и може ли да се потърси съдебна отговорност.
Българите са в шок! Ето с каква нова скандална такса им бъркат в джоба КАСОВА БЕЛЕЖКА
Според нововъведението хората в дъждовно, снежно или студено време ще плащат по 3.98 лв. само за да получат поръчката си.
Такса
Наред с тази такса има и още една, тя е за приблизителна стойност на услугата и е в размер на 15 стотинки. При проверка, направена от в. „Телеграф“, стана ясно, че доставчикът е обявил налога за лошо време в официалния си сайт. При разговор с техен представител стана ясно, че добавката се начислява независимо дали куриерът е с колело или автомобил.
„Въпросната такса се назначава за лоши метеорологични условия – дали ще е хлъзгав път, дали ще е мокро, дали ще има сняг, затова се начислява“, обясниха от сектор „Партньори“. Попитани дали ако клиент поръча в сухо време, но докато дойде доставката, вече завали, от фирмата обясниха, че се гледа времето, което се актуализира един час преди приемането на поръчката.
Българите бесни, скубят ги с нова скандална такса, а обяснението е неочаквано СНИМКИ
„Това е автоматична система, която понякога има възможност да не вали и да има такава такса. В такива случаи трябва да се свържете с нас, за да потвърдим и ако има възможност, да премахнем тази такса“, добавиха от там.
Стана ясно още, че добавката може да бъде начислена и в случай че куриерът преминава през зона, в която вали дъжд, независимо че при получателя е сухо.
Мнения
Под публикацията в социалните мрежи част от потребителите са на двата полюса – такива, които подкрепят и определят добавката като стимул за доставчиците да работят и в лошо време, а други с насмешка предлагат да въведат такса „лошо настроение”, „форсмажор“, „мръсен въздух“, а защо не и добавка „оплакване“.
Не липсват и съвети хората да проверят дали избраният от тях обект няма своя собствена доставка, защото въпросната компания събира по 30% от стойността на поръчката – плаща и клиентът, и заведението.
Трети си отдъхнаха, че използват други приложения, които все още не са въвели подобни оскъпявания и се надяват това да не се случва. Нововъведението пък е отказало Сабина, която споделя, че платформата й е начислила доставка от 4.99 доставка и 1.99 за лошо време, или общо 6.98 лв.
Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук
Последвайте ни
1 Коментара: