Софиянци от „Орландовци“ и центъра останаха без ток заради несъобразени изкопни дейности
Навременното съгласуване на строителните работи ще предотврати неудобствата за домакинствата и бизнеса
Сред засегнатите клиенти беше и УМБАЛ „Царица Йоанна – ИСУЛ“, която остана без електрозахранване 20 минути.
Строителните проекти би трябвало предварително да се съгласуват с ЧЕЗ Разпределение, като в рамките на това съгласуване дружеството в писмен вид информира строителя, че е длъжен да го уведоми за деня и мястото на стартиране на изкопните дейности.
В голяма част от случаите, обаче, тези изисквания не се спазват. Освен това често пъти информацията за стартиращите строителни дейности се получава предходния ден или в деня на тяхното стартиране, което прави реакцията на ЧЕЗ Разпределение невъзможна.
ЧЕЗ Разпределение очаква от фирмите да информират компанията поне две седмици предварително къде и кога ще извършват изкопни дейности. Това може да става на телефон 0700 10 010 или на имейл к[email protected].
Заради активизирането на строителните и ремонтни дейности през лятото в последните дни зачестиха случаите на скъсани кабели, което създава неудобства за домакинствата, бизнеса и институциите.
Близо 70 000 домакинства и фирми на обслужваната от ЧЕЗ Разпределение територия в Западна България бяха оставени без електрозахранване в резултат на скъсани кабели от строителни компании от началото на летния сезон до началото на септември. Изключванията са продължили сборно близо 100 часа.
Последвайте ни