След първите две години и половина на Бизнес план 2017-2021 г. „Софийска вода“ като част от Веолия не само покрива заложеното от КЕВР, но по много от показателите е постигнала по-високи резултати.
„За тези две години и половина от Бизнес план 2017-2021 г., целият екип на „Софийска вода“, работихме упорито и целенасочено. Посоката ни беше дигитализация и модернизация – на мрежата, на клиентското обслужване, на съоръженията, на инфраструктурата. Направихме повече от обещаното за периода, знаем, че ни очакват още предизвикателства, предстои още много работа. Желаем със същите темпове и амбиции на най-големия оператор у нас да станем един от най-добрите ВиК оператори в региона – с отлични услуги, гарантирано качество на водата и нарастващо доверие на клиентите в нас“, коментира Васил Тренев, изпълнителен директор на „Софийска вода“.
 
Равносметката на дружеството показва, че качеството на питейната вода надхвърля изискванията на регулаторните органи и съответствието трайно е над 99.22%.  Съвсем наскоро като доказателство за това,  „Софийска вода“ стана първия в страната воден оператор, който получи регистрация от МОСВ и Европейската общност за управление на околната среда и одит – ЕМАС. Това е признание за прилагане на най-висок европейски екологичен стандарт.
 
Усилено обновяваме ВиК инфраструктурата на столицата. За периода 2010-2018 г. са изградени или рехабилитирани 590 км водопроводи, както и 84 км канали с включени рехабилитирани и нови връзки към тях,  с което общата дължина на ВиК мрежата в София вече надминава 5500 км, приблизително три пъти разстоянието от София до Мадрид. В резултат на инженерните дейности и сериозната превантивна работа, която „Софийска вода“ осъществява, през периода е намален броят на възникналите течове с над 12%.
 
За петгодишния период (2017-2021г.) са предвидени инвестиции в размер на 209 млн. лв., а за 2019 г. те са в размер на 46.3 млн. лв. За сравнение - собствените инвестиции на дружеството за 2017г.  са по-големи от инвестираното в сектора чрез ОП „Околна среда“ на ЕС. Освен във ВиК мрежата, интензивно се инвестира в иновации и модернизация на съоръженията. Голям инвестиционен проект на дружеството е изграждането на нов метантанк в ПСОВ край „Кубратово“ на стойност 6,5 млн.лв. Строителството му вече стартира и се очаква новото съоръжение да допринесе за  достигането за още по-голяма енергийна независимост на цялото дружество с произвежданата „зелена енергия“.
 
От днес влиза в сила „Харта на клиента“ – първата за ВиК оператор в България. Чрез нея „Софийска вода“, част от Веолия, поема ангажимента да подобри качествено обслужването на потребителите си. В нея има заложени конкретни срокове на работа – като например до 2 часа да се реагира на сигнали, възможност за разсрочено плащане и др. А за изминалите две години и половина, дружеството вече има много нововъведения за удобство на клиентите си, в това число безплатна денонощна телефонна линия, мобилен център за обслужване на клиенти, модерни и функционални нови локации на клиентските центрове, възможност за управление на консумацията на вода чрез използване на „умни водомери“ и много др.