#steniskanabala предизвиква Випуск 2019 да е най-активен и щедър от всички досега
Шести пореден сезон на дарителската кампания за образованието във ВУЗ на абитуриенти без родители
Откриващото събитие за сезон 2019 се състоя в литературен клуб "Перото", любезно предоставен на организаторите безвъзмездно от страна на Национален дворец на културата. В присъствието на представители на медиите управителят на Мото-Пфое, Атанас Фурнаджиев, приветства гостите и бенефициентите от предходните години на програмата. Обръщение отправи и Румен Иванов, Изпълнителен директор на DHL Express Bulgaria – традиционния официален логистичен партньор. За 5-те години дотук, от 2014-а до 2018-а включително, #steniskanabala спечели огромен отклик в обществото и продължава да се радва на нарастващ интерес. Каузата постоянно набира популярност и пълната сума на даренията вече достигна 422 432 лева. Общо 7 877 души предоставиха тези средства, заявявайки символа на програмата – тениска, за да я облекат на абитуриентския си бал, изпращането или годишнината от завършването си. 150 са училищата от цялата страна, които се включиха с клас или цял випуск за 5-те пълни години досега, като много от тях участват вече традиционно в кампанията. Абитуриентите сираци, които получиха като студенти първокурсници своите стипндии от дарителската кампания, наброяват 191, а на 69 души с много добър и отличен успех по време на втората, третата и четвъртата година от следването се предостави като поощрение допълнителна финансова помощ.
От днес на обновения сайт www.steniskanabala.bg всеки настоящ, бивш или бъдещ абитуриент, който харесва каузата, може да дари средства – онлайн или по банков път – за образованието на зрелостниците без родители от Випуск 2019. Мото-Пфое му предоставя символа на кампанията – тениската. Всеки сам избира размера на дарението си, но тениската се предоставя при дарения над 20 лв.
В шестия сезон на #steniskanabala кампанията не разчита на известни лица за ракета носител, нито поставя задачи и предизвикателства в интернет. Този път организаторите представят нещо уникално, инспирирано от културата и потребностите на тийнейджърите. Тениската се предлага в три дизайна, но има един общ, запомнящ се образ. Във фокуса на кампанията е сърцето – неотменен символ на съпричастност и подкрепа. Запазен знак на #steniskanabala 2019, то е център в новата тениска, а дизайните са вдъхновени и заимствани от забавленията и интересите на тийнейджърите: технологии, стрийтарт култура, бординг.
Най-нетърпеливите абитуриенти в настоящата година вече заявиха своето участие в кампанията. Това са училища в София, Бургас, Рудозем, Пловдив и Вършец. Организаторите очакват от днес те да се умножават и да повличат след себе си още много свои връстници, които разпознават важното и ценното в живота – образованието и взаимопомощта. В квалифицирането на кандидатите и при разпределението на стипендиите от програмата #steniskanabala и през 2019 г. ще помогне Столичен комитет на Български Червен Кръст. Регламентът за това е ясен и може да се намери на сайта www.steniskanabala.bg
DHL отново е официалният логистичен партньор на програмата, доставяйки благотворитено на дарителите тениските, символ на кампанията.
Видеоклипчетата с технологиите за правене на тениските през 2019 г. може да се намерят на страниците на Мото-Пфое – YouTube, VBox7, Facebook.
Instagram е новият канал на кампанията, на @s.teniskanabala може да се видят всички галерии със снимки.
Заявки за тениски и информация за дарения: www.steniskanabala.bg, [email protected] и на тел. 02 9842 387
Регламент и документи за кандидатстване за стипендия по програмата: www.steniskanabala.bg
Последвайте ни