Александър Антов е бил като обезумял след смъртта на втората си съпруга Мария, пише "Стандарт". Близо две години двамата водили отчаяна борба с рак на мозъка, който бил открит на жената. Антов не жалил никакви пари, обиколили светилата в Германия, но Мария починала в края на миналата година.
Според близките му той приел много тежко загубата, буквално бил съсипан от мъка. На практика, от тогава, е оставил бизнеса на дъщеря си Мая и нейния съпруг Стефан.<br /> <br /> Намереният мъртъв тази сутрин столичен бизнесмен Александър Антов стана популярен с това, че обличаше елита на България, макар едва 5% от продукцията на модната марка &quot;Агресия&quot;, изработена в семейната фабрика &quot;Вотан&quot; да се продава у нас. Преобладаващата част от производството й се реализира предимно на външния пазар, тъй като цените на ушитите от материали за 1500 евро квадрата костюми, както й качеството им са наистина на световно ниво.<br /> <br /> При него са идвали Цветан Цветанов, Любен Дилов - Син, Евгени Минчев, Иван и Андрей, националните отбори на България за игрите в Баку, Валентин Михов, бащата на Илия Павлов - Павел Найденов и други. Той обличаше и талантите в предаването &quot;Х фактор, както и звездите в &quot;Като две капки вода&quot;.<br /> <br /> Изпълняваше и специални поръчки за някои от министерствата.&nbsp;<br /> <br /> Неговата фирма &quot;Агресия&quot; е официален представител на в България на реномираната американска марка&ndash; &bdquo;Polo Ralph Lauren- Blue Label&rdquo;, както и на &quot;Армани&quot;, &quot;Дзеня&quot; и други.<br /> Една от неговите дизайнерски къщи се намира в столичния квартал &quot;Надежда&quot;, има още два магазина в столицата и още един в Пловдив.<br /> <br /> Популярната марка облекла е плод на труда на цялата фамилия. Началото на семейния бизнес е поставено от Александър Антов в зората на демокрацията. Фирмата стартира с няколко шевни машини и десет работнички в цех в покрайнините на София. От 1998 г. година фабриката се помещава в сградата на бившия завод &quot;8-ми март&quot; в кв. &quot;Надежда&quot;. В момента всички в семейството са ангажирани с производството на облеклата. Мениджмънтът е поверен на дъщеря му Мая. Съпругът й Стефан се занимава с реализацията на готовата продукция и с рекламата.<br /> <br /> Високото качество на облеклата &nbsp;на &quot;Агресия&quot; се дължи на съвременните технологии, които се използват във фабриката. Гордостта на семейството са машините, с които е обновено производството през последните години. Технологично &quot;Вотан&quot; съперничи успешно на най-модерните фабрики в Европа.<br /> <br /> Производството е почти изцяло компютъризирано. Инвестициите в техниката са над 100-200 000 евро само за една машина.&nbsp;<br /> <br /> Във фабриката работят 1200 души. За ушиването само на един костюм са необходими 200 шевни операции. Готовото мъжко официално облекло минава шест пъти през качествен контрол.&nbsp;<br /> <br /> За професионалисти като тях е недопустимо да видят известен в обществото мъж, облечен в костюм с криви шевове. Или дама със зле скроена пола. Мая обяснява преди време пред &quot;Сега&quot;, &nbsp;че оригиналната дреха се различава от ментето именно по шевовете. &quot;Истинските дрехи са ушити с прави, дребни шевове. Бодът е изключително прецизен. Другият детайл, по който може да се различи оригиналната стока, е материата&quot;, категорична е младата бизнесдама.<br /> <br /> Затова във фамилията са единодушни, че изборът на плат е определящ за цялата колекция. И най-хубавата кройка може да се съсипе от некачествена материя. Затова текстилът е изцяло внос, предимно от Италия, Франция и Англия. Складовете на &quot;Агресия&quot; спокойно могат да се определят като &quot;царството на платовете&quot; - тук има всякакви модели и десени.<br /> <br /> В специални чекмеджета се държат най-скъпите платове. Те са на една от най-прочутите марки в света - &quot;Dormeuil&quot;.&nbsp;&quot;Един метър плат струва 1500 евро&quot;,&nbsp;разказва Стефан. Мераклиите да си ушият костюм трябва да приготвят минимум 8000 евро. Цените на по-обикновените мъжки костюми с марка &quot;Агресия&quot; са между 350 и 1200 лв. Тайната на луксозният плат е в нишката - тя е обработена над 200 пъти. Непрофесионалистът би сметнал за най-фина коприна материя, която всъщност е 100% вълна. За познавачите обаче е ясно, че когато съдържанието на плата е 70% кашмир, става въпрос за върховно качество. &quot;Имаме и поръчки за костюми и от тези платове&quot;, казва Мая. Мострите се съхраняват в специални кутии, които се показват на клиента.&nbsp;<br /> <br /> Смята се, че фирмата няма равна по изработка на бутикови облекла в България. На фирмения й сайт като нейни лица са представени Петко Димитров, Валентин Михов, Орлин Горанов, Моско Хаския, Петър Генадиев, Ерол Садъков.<br /> <span style="color: rgb(128, 0, 0);"><strong><br /> <a href="https://www.blitz.bg/index.php?news=385695" target="_blank"><span style="color: rgb(128, 0, 0);"><u> ОЧАКВАЙТЕ ПОДРОБНОСТИ В БЛИЦ</u></span></a></strong></span>