VIVA iBusiness – новата услуга на VIVACOM за FMCG сектора
Уеб софтуер за управление и контрол в търговски обекти и ресторанти
Уеб софтуерът ще предложи на потребителите си неограничен достъп от всяка точка до реалните продажби и статистики за минали периоди, както и възможност за свързаемост с фискални устройства. Данните са защитени, като тяхното съхранение ще се осъществява във VIVACOM Cloud. Софтуерът oтговаря на новата наредба 18 на НАП за регистриране и отчитане на продажби в търговски обекти.
VIVA iBusiness позволява създаването на структура за лесно управление на цялото предприятие – търговски обекти, складове и администрация. Чрез услугата потребителят може да създаде подходящата за себе си асортимента база, да управлява дистанционно доставките и документооборота си. Софтуерът има функция за създаване на фактури и за водене на складова политика – управление на складове и въвеждане на складова наличност. Също така чрез него може да бъде направена регистрация на продажби на стоки и услуги, да се води постоянен мониторинг и да се правят справки.
Услугата се предлага в 2 основни пакета – Лайт и Про. Пакет Лайт включва модули за Продажби, Склад, Ценови правила, Финансови справки, Съставни артикули, Ревизии, Заявки, Счетоводство и много други. Неговата месечна такса е 32,00 лв с включени 5000 МВ мобилен интернет от VIVACOM. Пакет Про е насочен към ресторанти и освен функционалностите на пакет Лайт, включва Сметки по маси и Редактор нефискален принтер. Таксата му на месец с 5000 MB мобилен интернет от Виваком е 52,00 лв.
Към основните пакети всеки клиент може да добави и още три допълнителни модула в зависимост от спецификата на бизнеса му: допълнителен обект – 7,50 лв. на месец, Допълнителна каса / фискално устройство – 7,50 лв. на месец и Онлайн магазин – 15,00 лв. на месец.
Клиентите могат да комбинират VIVA iBusiness със специалните бизнес оферти
за интернет на телекома и така да оптимизират бюджетите си за комуникационни и ИТ услуги.
Последвайте ни