Пет месеца управление на Виолета Комитова: Резултатите плачевни!
Резултатът от дейността на министър Комитова е безапелационен в две посоки. Посоки, които водят единствено и само до безапелационни за държавата и бизнеса последствия:
- Функциите на Държавата са блокирани!
- Строителният Бранш - ФАЛИРА!
20 май 2021 г.
Предвид това, че „Автомагистрали“ изпълнява важни проекти като магистрала „Хемус“, модернизацията на пътя Видин – Ботевград, трябва ли хората от Северна България да се притесняват дали тези проекти ще бъдат завършени?
Няма място за притеснение. Тези проекти ще бъдат завършени. Не мога да предскажа в какъв период, но споделям дълбоко схващането, че най-лошото строителство е незавършеното строителство. То е и най-скъпото. Така че при всички случаи тези пътища, проекти, магистрали и други трябва да бъдат завършени.
28 май 2021 г.
Търсят се начини да се разплатят ремонтите дейности на АМ „Тракия“ между Чирпан и Стара Загора.
06 юни 2021 г.
Осигурени са 10 млн. лв. за „Автомагистрали – Черно море“.
12 юни 2021 г.
Не виждам строителният бранш да е в колапс. Не беше засегнат от COVID-19. Строителството не спира.
19 юни 2021 г.
Извършените, но неразплатени строително-монтажни работи на стойност 600 млн. лв. ще бъдат платени след проверка за количество и качество. Половината от тези проверки вече са направени, всичко е както трябва и започваме плащанията.
29 юни 2021 г.
В строителството има много фирми, които са се превърнали във фирмени роби.
2 юли 2021 г.
Строителството на АМ „Хемус“ могат да го спрат фирмите, които могат да кажат на работниците си, че нямат пари за заплати. Това ще бъде лъжа, защото имат много пари. Искам да кажа на работниците, че фирмите имат пари.
19 юли 2021 г.
Комитова уволнява шефа на АПИ. Причината - Проявеното от него своеволие да спре всички строителни дейности на агенцията
23 юли 2021 г.
Правим всичко възможно извършените до момента ремонтни дейности по републиканските пътища да бъдат разплатени на строителните фирми. Писмото на Минчев няма юридическа стойност и ще бъде което се очаква да стане до един – два дни.
30 юли 2021 г.
Цяла България е разкопана, започнати са безброй много обекти без финансово обезпечение. Категорично не съм спирала и няма да спирам никакво строителство на пътища.
31 юли 2021 г.
Ето парадокса на парадоксите, има фронт за ремонт, но няма пари. На магистрала „Хемус“ няма работни места в участъци 4, 5, 6, 7, 8 и 9 и сме платили аванси. Със средствата, получени от АМ „Хемус“, успяхме да осигурим текущ ремонт, за който има фронт за работа.
Защо това беше направено и защо компаниите се съгласиха да работят без средства.
01 август 2021 г.
Защо фирми са се съгласявали да работят като знаят, че няма пари.
05 август 2021 г.
Aĸo aĸo имax пoвeчe вpeмe, биx плaниpaлa зa 2022 г. тoчнo ĸoлĸo cтpoeжи мoжeм дa cи пoзвoлим. He биx зaпoчвaлa нoви cтpoeжи, зaщoтo тe нямa дa ca oбeзпeчeни финaнcoвo
13 август 2021 г.
След протестите на фирмата за изплащане на останалия дълг: Прокуратурата да се произнесе дали имаме право да плащаме по договора с тях.
17 август 2021 г.
Срещали сме се с тези фирми и сме ги питали защо работите без договорите ви да са обезпечени. Оказва се, че те са взимали само малки аванси, а цялата сума по договорите им е била плащана в края на годината с постановления на Министерския съвет и пари от излишъка"
18 август 2021 г.
МРРБ ще направи всичко възможно да осигури необходимите средства, за да бъде платено на фирмите, които са работили по договори с АПИ и са си свършили работата, защото от създалата се ситуация са засегнати стотици строители и техните семейства.
20 август 2021 г.
Протестите на “Автомагистрали Черно море” са следствие от предишното управление на държавата, на Агенция “Пътна инфраструктура” и на дружеството “Автомагистрали”. Платени са под 50% от стойността на подписания договор между държавната и частната фирма.
25 август 2021 г.
Имаме фирми със 100 млн. лв. аванс раздаден, с 50 млн., с 60 млн. - за строителство, което ще се случи в следващите години, за доставка на материали, за наемане на техника. Тези огромни аванси на стойност около 1 млрд. лв. са обезпечени със застраховки. Именно тези застраховки са слабото място в тези договори
01 септември 2021 г.
Ако имахме финансов ресурс щяхме да решим веднага проблема.
09 септември 2021 г.
На практика на много места на магистралата са се изпълнявали някакви строителни дейности от анонимни изпълнители и без установено качество“, каза регионалният министър и подчерта, че именно незаконното строителство е гаранция за липса на качество и за липса на отговорност, защото няма кой да носи такава.
10 септември 2021 г.
С подготвената актуализация на бюджета държавата няма да може да се разплати с всички строителни фирми. Очакваме 100 млн. лв., които са ни необходими за подготовка и зимно поддържане на пътищата. Ние сме ги планирали в бюджета за 2022 г. – 1,5 млрд. лв. за текущ ремонт и поддръжки.
Последвайте ни
29 Коментара: