Десетки българи попаднаха в капана на нискотарифен превозвач на летище "Лутън" и преживяха най-страшния си кошмар
Самолетът на "Уизеър" трябвало да излети в 21:40 ч. вчера. Първоначалната информация била за закъснение на полета. В крайна сметка обаче полетът е отменен.
Пътниците получават билети за други полети – някои за понеделник, а други чак за вторник. Едва след като са стояли на летището почти 20 ч. въобще се поставя въпроса за хотел, който да бъде поет от авиокомпанията.
"Всички спахме по пода, по пейки. Никой не ни попита имаме ли нужда от храна от вода. Така цяла нощ и днес цял ден до обяд, докато наново ни резервираха билети и то чак за понеделник", коментира Стойка Митева, която е сред блокираните на летище "Лутън".
Според пътниците е имало и хора, които са си поискали парите обратно, но им е било отказано.
Вижте какви са правата ни в такива ситуации:
Когато полетът ни е отменен или е закъснял с повече от 4 часа имаме право не само да ни се покрият разходите за непредвидения престой, но ни се полага и парична компенсация - съответно 250 – 400 – 600 евро в зависимост на какво разстояние е пътуването.
Освен това авиокомпанията е длъжна да ни покрие разходите за храна, напитки, за хотел и транспорта от и до хотела.
В случай че това не се случи, пътниците трябва да запазят всяка касова бележка от направените разходи, за да могат след това да си поискат парите от авиокомпанията.
Последвайте ни
0 Коментара: