Рецепционистка беше обидена тежко от туристи, които ѝ се разкрещели, нарекли я „к*чка“ и я накарали да се разплаче по време на работа.

Причината за грозната случка била пандемията и наложените заради нея правила за спазване на дистанция от посетителите.
Съкрушената служителка отговори на агресията с писмо, публикувано в интернет, в което се обръща към всички туристи, позволяващи си такова отношение.

„Трябваше да затворим басейна от съображения за сигурност и хората казваха, че сме им съсипали почивката, отнели сме им забавлението и не сме си вършели добре работата“, споделя огорчената служителка. 

„Работила съм в този почивен парк през последните няколко лета. Имало е странни оплаквания, но никога не е било така. Все едно че те са дошли на почика и тук всичко е наред, но не е. Опитвам се да запазя хладнокръвие с тях... Вчера четирима души бяха груби с мен. Отидох да плача в стаята на персонала, защото беше толкова гадно“, разкрива тя.

За да накара почиващите да осъзнаят последиците от поведението си, тя решава да излезе с отворено писмо. Какво пише в него - вижте на pochivka.blitz.bg!