Сигнал до редакционната поща на Burgas24.bg. Мъж се оплакал и разказал за горчивия си опит да запази почивка на Черноморието.

Ето думите му:

Здравей редакция,

Прочетох вашата статия за двете семейства, които останали без подслон в Приморско. Нека Ви разкажа какво се случи на мен на 04.08. тази година.

Имах потвърждение за резервация от booking.com за настаняване в хотел в град Поморие. При пристигането ми обаче пред хотела ми съобщиха, че места няма и няма как да бъда настанен.

Разговарях лично с управителката на хотела. Помолих я да ми даде писмен отказ за настаняване, но тя категорично отказа. Каза, че в Поморие има и други хотели, да резервирам другаде и под предтекст, че съм повишил тон, което въобще не е вярно, ми затръшна телефона. 

Ето това може да се очаква по нашето Черноморие. Няма санкции, от booking.com не взеха никакво отношение и в крайна сметка аз поех обратно за София. Това е само една от причините българските туристи да предпочитат чужди курорти. 

В следващите години, ако отношението на тези т.н. управители не се промени, ще наблюдаваме още по-голям отлив от желаещи за летуване по родното Черноморие.

Тотална излагация. Тотален разпад и никой не носи и не бива подведен към отговорност!! Тези две семейства не са изолиран случай, а един от малкото, които просто искат да се знае как се подхожда по курортите ни!

По Българското Черноморие могат да ти се случат неща, за които в друга държава е абсолютно изключено да се помисли дори. 

Не Ви писах, за да оплюя хотела (името на въпросния хотел умишлено не е споменато в текста - бел.ред.), защото собственикът не подозира нищо, най-вероятно. Управителката е виновна. 

В опит да се разбера с нея и поне да измоля един писмен отказ за настаняване по изтъкнатата причина, тя просто ми отказа. Каза, че ѝ държа тон и ми затръшна телефона.

Това е.

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук