Родители, които са придружители на деца, отишли на лагер в Черноморец, са си заплатили  ол инклузив в хотел, а им се налага да дават допълнително пари за алкохола. Това каза пред камерата на бТВ инспектор Величка Льолева от Комисията за защита на потребителите. Тя уточни, че в хотела нямало изготвен ценоразпис за алкохола. Базата не отговаря на изисканията, подчерта инспекторката.
Туристите биват сюрпризирани, както с цените, така и с категорията на хотелите.

Едно от най-честите нарушения е отсъствието на каквато и да било информация за вида и категорията на обекта. Така клиентът не знае какво качество на услугата да очаква. Много често хората се примиряват. Има обаче и отговорни граждани. Над 1000 жалби са постъпили в Комисията за защита на потребителите в Бургас.

Проверка в хотел в Черноморец показва, че на рецепцията няма задължителното удостоверение за броя звезди, показващи категорията. Жалбата е подадена от недоволен клиент от вътрешността на страната.

Оказва се, че в хотела няма хотелски стаи, а апартаменти и всеки от тях е с отделна категория, като най-ниската възможна е с една звезда. Заведението към хотела също няма категоризация. „Първата санкция е от 1000 до 10 000 лева, след това се прави едно предложение за затваряне на обекта, издава се заповед за затваряне, връчва се заповедта и при следващо нарушение вече има доста сериозни санкции", обяви инспекторът Валентин Белчев.

Над 1100 проверки са направени на туристически обекти по Южното Черноморие през това лято. В резултат на тях са съставени 35 акта от КЗП.