Нова драма с ол инклузива: Принуждават туристи да си плащват два пъти алкохола
Няма обаче изготвен ценоразпис, а и базата не отговаря на изисканията, каза инспектор Величка Льолева от Комисията за защита на потребителите
Едно от най-честите нарушения е отсъствието на каквато и да било информация за вида и категорията на обекта. Така клиентът не знае какво качество на услугата да очаква. Много често хората се примиряват. Има обаче и отговорни граждани. Над 1000 жалби са постъпили в Комисията за защита на потребителите в Бургас.
Проверка в хотел в Черноморец показва, че на рецепцията няма задължителното удостоверение за броя звезди, показващи категорията. Жалбата е подадена от недоволен клиент от вътрешността на страната.
Оказва се, че в хотела няма хотелски стаи, а апартаменти и всеки от тях е с отделна категория, като най-ниската възможна е с една звезда. Заведението към хотела също няма категоризация. „Първата санкция е от 1000 до 10 000 лева, след това се прави едно предложение за затваряне на обекта, издава се заповед за затваряне, връчва се заповедта и при следващо нарушение вече има доста сериозни санкции", обяви инспекторът Валентин Белчев.
Над 1100 проверки са направени на туристически обекти по Южното Черноморие през това лято. В резултат на тях са съставени 35 акта от КЗП.
Последвайте ни
0 Коментара: