Собственикът на прочут гръцки ресторант, обвинен, че кара туристите плачат над сметките, обвини оплакващите се, че са „инфлуенсъри, търсещи безплатна храна“. 

Димитриос Каламарас, собственик на станало скандално известно заведение в Миконос, отговори на двойката младоженци, които споделиха  кошмарното си преживяване в ресторанта. Както в pochivka.blitz.bg. вече ви разказахме, двамата платили шокиращата сметка от 400 евро само за три неща

Въпреки че страницата на DK Oyster в Tripadvisor е залята с оценки от една звезда и отзиви на клиенти, които твърдят, че са получили подобно отношение като Линдзи и Алекс, собственикът не се трогва. 

Димитриос най-накрая наруши мълчанието и защити цените си, настоявайки, че те просто са „извън бюджета“ на някои от неговите посетители. Какво подробно обяснение даде той за случилото си какви други оплаквания има срещу него - вижте на pochivka.blitz.bg! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук