Сигналите и жалбите на територията на Черноморието през сезон Лято 2023 най-често касаят лошо обслужване и лоша хигиена, липса на топла вода и климатик в местата за настаняване, отказ от резервация за предстоящ престой от страна на потребителите, които търсят съдействие за възстановяване на платената сума, както и липса на цени на различни продукти в заведения за хранене и развлечения, съобщават от Комисията за защита на потребителите (КЗП).

През периода 1 юни – 10 август 2023 г. регионалните дирекции Бургас и Варна са извършили общо 620 проверки, като са проверявани заведения за хранене и развлечения, места за настаняване – хотели, семейни хотели, апартаменти за гости и стаи за гости, СПА центрове и интернет сайтове.

Какви нарушения са установили инспекторите и как най-често цакат туристите - вижте на pochivka.blitz.bg!