Вчера в БЛИЦ ви показахме сигнала на едни студенти до Нова тв, които твърдят, че са били измамени навръх празника си от хотел във Велико Търново. Те алармираха за студени стаи, изкъртени врати и лоши условия, които са помрачили изкарването им.

Една от учащите девойки обаче отрича да е изпращала оплакване от хотела. Публикуваме становището й по казауса: 

"Във връзка с излъчения днес (вчера 16.12.2019 г.  - бел.ред.) репортаж на Нова ТВ- в „Здравей България“ искам да се разгранича от позицията в репортажа на репортера Георги Георгиев и събеседникът му. Не е подаван сигнал от групата студенти, явно само от участващия в репортажа.

Не е коректно да се говори от името на цяла група. Аз съм доволна от обслужването в хотела.

Не съм имала проблем нито с уреди, нито с топла вода, нито с неремонтирани стаи, доколкото знам хората около мен в момента на престоя също не са се оплаквали от такива проблеми и тъй като не са подавали сигнали до рецепцията, би следвало да не са имали подобни проблеми.

В стаята ми не е било студено. Счупени врати не е имало, случаят със забравения ключ отвътре беше решен по оптимално най-добрия начин от служителите на хотела, за което аз съм благодарна.

Не е коректна информацията, че е капарирана сумата от 108 лв. в самия репортаж, защото това беше общата сума на пакета за празника, капарото беше- 54 лв. на човек.  

Дори 10-тият човек, който беше включен в офертата се отказа да дойде в последния момент, и неговия пакет от 108лв. беше опростен, въпреки че хотелът не беше уведомен предварително за неговия отказ,  за което отново съм благодарна.

Не е имало мръсни възглавници и матраци. Не е имало проблем с празничната вечеря- тя отговаряше на стандартите на тристепенното меню, с включени и напитки.

Некоректно е представена информацията- „единствен пред камера се осмели да разкаже това момче“, защото не са питани всички студенти  да говорят, а и не са и имали намерения да говорят и да се оплакват,
тъй като не са подавали сигнали, това е некоректно употребен израз в репортажа.

Нашата група беше настанена в ремонтирана част на хотела. Бяхме уведомени за неработещия спа център и това не е адекватен аргумент на студента в репортажа.

Не сме искали и не сме търсили обезщетение. Благодаря Ви за престоя в хотела! Разграничавам се категорично от аргументите, използвани в този репортаж като гост на хотела в периода на 7-ми- 9- ти декември.

С уважение:
Ангелина Грозева"