Щом се заговори за градски транспорт, в главите на пловдивчани непременно изникват думи като стрес, закъснение, чалга, скандали, воня и лошо отношение. В един от автобусите на линия 116 в Пловдив обаче ситуацията е коренно различна. За това разказа Николина Вълева, учител и психолог, съобщава "Марица". 

„Вече шест месеца пътувам с автобус 116 - сутрин към работа и следобед към вкъщи. Винаги се возя при един и същи шофьор. Той се казва Енчо Енев“, започна разказа си пловдивчанката. „Видът му подхожда на следовател от МВР - със синя риза, избръснат, парфюмиран. Мъжът е чист и спретнат, все едно че отива на работа в кабинет със строг дрескод", добави тя. 

Първоначално Вълева е била впечатлена от вида, в който се поддържа автобусът. Колата винаги била спретната и чиста: „Явно водачът, в синхрон с кондукторките, се грижи да е чисто през целия ден“. 



„Отношението на Енев е великолепно. Тъй като има голям брой редовни пътници, той ни посреща с "добро утро" или "добър ден". Изпраща ни с "довиждане". Винаги е усмихнат. Така е всеки ден“, коментира учителката. 

И тъй като шофьорът се отнася добре с пътниците, те решили да се возят само при него. Питали го в колко точно минава през спирките в Кючука, за да чакат неговата кола. С пословична точност той всяка сутрин бил на точното място в точното време. Радвал пътниците с приятна музика и интелигентно шофиране. 

„Пътувала съм с кондуктори и шофьори, които се държат, сякаш автобусът е техен,  а пътниците са натрапници. Шофьорът от 116 обаче се отнасял към пътниците сякаш говори с най-близките си хора. Не се пуши в автобуса и не говори по телефона, докато кара, както в някои други линии. Този човек трябва да бъде за пример на всички останали“, заключва Вълева. И изказва свояте и на много свои познати благодарност към Енчо Енев.