Най-големият български курорт Слънчев бряг ще внедри иновативно приложение в помощ на туристите, пише Флагман. 

С апликацията гостите ще могат да откриват полезна информация за най-близките аптеки, болници, телефонните номера на посолствата и поликлиниките, връзка с пътна помощ, автосервизи. Също така ще получават актуална информация от дружеството, както и от полицията, ако има опасности от които трябва да се пазят. 

Приложението бе представено за пръв път на откриването на сезона в курорта снощи от изпълнителния директор на дружеството Златко Димитров.

Създателят на платформата Андрей Лилов разкри, че ще внимателно ще филтрират всички клиенти на приложението, за да не се допускат некоректни търговци, които да влияят зле на имиджа на курорта.

„Това е една модерна апликация, която съчетава в себе си – администрацията на курорта, туристите и бизнеса. Приложението има четири различни канала, където може да бъде открита полезна информация”, каза Андрей Лилов. Той уточни, че ще популяризират приложението още на летището, както и чрез билбордове в курорта.