Всички им се кланят: Те са грозниците, покорили света
В шоубизнеса има категория знаменитости, които пробиват и успяват въпреки своя външен вид
Със смъртта на Ален Делон си отиде едно от съвършените красиви лица на киното. Делон и Жерар Филип бяха символът на френското съвършенство и красота. През 70-те и 80-те години на миналия век нямаше момиче, което тайно да не е влюбено в Зоро или Фанфан Лалето, пише Телеграф бг.
Но в шоубизнеса има и една друга категория знаменитости. Те пробиват и успяват въпреки своя външен вид.
Вечният съперник на Делон за място в женските сърца обаче бе чаровният грозник Жан-Пол Белмондо. Той носи в себе си странен коктейл от гени. Роден е в парижко предградие, като баща му е от Алжир, но с италиански корени.
Кариерата на Белмондо започва като боксьор. Той бил доста обещаващ състезател. Печели първите си три официални мача с нокаут.
„Спрях, защото лицето, което бях свикнал да виждам в огледалото, започна да се деформира. Вече не можех да се позная”, казваше Белмондо.
От бокса му остават смачканият нос и смачканите уши, но въпреки това за мнозина той остава френската версия на Хъмфри Богарт и Марлон Брандо.
През целия си живот Белмондо твърди, че американците си падат единствено по нереални захаросани образи. Белмондо отказва да се снима в англоговорещи продукции въпреки огромния брой изкусителни предложения. Става един от символите на европейското мъжкарско поведение през 70-те, 80-те и 90-те години на миналия век.
Други двама французи са пример за бурен успех въпреки външния си вид. Андре Робер Рембур е роден в малкото нормандско селце Бурвил. Като малък разнасял хляба и сладкишите, които пекъл баща му.
Започнал да си съчинява смешки, които да разказва на клиентите. Скоро прави малки представления. Потръгва му и се насочва към актьорството. За псевдоним избира името на родното си село.
Никога не се разделя и с родната си къща, където било и стопанството му, независимо че имал милиони по сметките си.
„Имам специалната привилегия да закусвам сам вкъщи, без готвачка, която да отвращавам с външния си вид”, обичал да казва Бурвил.
Един от неговите легендарни партньори на сцената е друг „хубавец“ – Луи Жермен Давид дьо Фюнес дьо Галарза, или просто Луи дьо Фюнес. Той е дете на родители с испански и португалски корени. Дълго време бил пренебрегван заради външния си вид.
Той трябвало да изиграе цели 75 малки роли, преди да стигне до пробив. Луи дьо Фюнес получава първата си голяма роля чак когато навършва 44 години.
Рокаджиите
Двама музиканти са в основата на развитието на рок музиката. Родените в Дартфорд, Кент, грозници Кийт Ричардс и Мик Джагър създават легендарната банда „Ролинг стоунс”.
Те дават началото на т.нар. антикултурна революция. В нейната основа е вътрешният свят на твореца и стихията на емоцията, а не естетиката и външният вид.
При едно от посещенията си в Париж Джагър е представен на Ален Делон по време на светско парти. Рокаджията бил невероятно комплексиран от външния вид на французина, но неговият завой към първичните емоции също има своя резултат.
Джагър се радва на безброй интимни завоевания. Той има осем деца, които е признал.
Кийт Ричардс е баща на пет деца. Палитрата от легендарните успешни грозници няма да е пълна, ако пропуснем Джеймс Нюъл Остърбърг-младши, по известен с артистичния си псевдоним Иги Поп.
Огромна част от творчеството на бащата на пънка започва от меко казано незавидния му външен вид.
Той става агресивен, защото е грозен, и насочва тази своя агресия към музиката. В началото той започва като барабанист, защото това бил единственият инструмент, на който се свири седнал.
Иги имал основателна причина за това – единият му крак е с повече от пет сантиметра по-къс от другия. Това води до тежка и болезнена сколиоза, която го мъчи през целия му живот.
Легенди
Човекът, който претендира, че е най-големият грозник на Холивуд, е звездата от „Престъпна империя”, „Десперадо”, „Въздушен конвой”, „Големият Лебовски”, „Армагедон” и много други - Стив Бушеми. Въпреки многобройните съвети той отказва да прави каквито и да било корекции по себе си и остава както природата го е създала, включително безумно стърчащите му зъби и обратната захапка.
Заради безумния си външен вид Бушеми е трябвало да започне актьорската си кариера като комик и играл много малки роли, преди да го забележи Мартин Скорсезе, който му отваря вратите за голямото кино. И ако зад Океана Бушеми е иконата на грозноватия чар, то в Европа тази роля безспорно е отредена на Роуън Аткинсън.
Цели поколения израснаха със скечовете на неговия най-популярен герой – непохватния мистър Бийн. Аткинсън и неговото мини се превръщат в емблема за британското общество. С истинска легендарна кариера може да се похвали една актриса, която меко казано не покрива стандартите за красота. През 1998 г. Дарън Стар издирва грозновата актриса, която да завладее света на модата със своето чувство за елегантност и хапливия си хумор.
Кривокраката Паркър е перфектна за ролята на Кари Брадшоу в класиката „Сексът и градът”. Нейният убийствен успех и огромното ѝ влияние карат гиганта „Гап“ да ѝ предложи най-щедрия рекламен договор в историята. Паркър получава умопомрачителните 38 млн. долара.
Друга актриса, която многократно чувала, че не е достатъчно красива, била съпругата на британския принц Хари – Меган Маркъл. „Постоянно чувах по свой адрес, че не съм достатъчно слаба или достатъчно красива, че съм от смесен етнически произход, но различните расови акценти не били достатъчно добре изразени”, каза Маркъл в интервю за сп. Darling.
Тийниконата Селена Гомес получава присъдата, че не е достатъчно секси. „Това съм го чувала толкова много пъти. За мен да си секси няма общо с това как изглеждаш. Секси значи стилно”, казва Гомес в интервю за Elle.
Носителката на „Оскар” и на три награди БАФТА Кейт Уинслет си спомня съвет от режисьор, който получила като прохождаща актриса. „Каза ми, че не съм достатъчно красива и затова, ако искам да вървя напред, трябва да съм търпелива и да се целя в ролята на дебеланата, защото във всеки филм има поне по една дебелана, чиято роля никой не иска”, спомня си Уинслет.
Стефани Джоан Анджелина Германота или просто Лейди Гага дълго време не успявала да пробие заради неугледния си външен вид. Затова била принудена да започне кариера като текстописец и композитор. Едва след като се наложила излязла да пее на сцена.
Последвайте ни
0 Коментара: