Представен само преди две седмици на автосалона в Женева, новият модел на германците е вече на пътя и прави своите първи тестове. Четиривратото GT определено събра погледите на първия голям автосалон за годината и явно, че от Mercedes няма много да се бавят с готовия производствен модел, пише fakti.bg.

Прототипът бе представен с хибридно задвижване, което комбинира масово използваният 4.0-литров V8 битурбо и електрически двигател захранван от малка литиево-йонна батерия. Общата му мощност е цели 816 конски сили, но с необозначен въртящ момент, който очакваме естествено да е около 1000 нютонметра.

 

Създаден върху новата модулна платформа ориентирана към автомобилите със задно предаване, автомобилът разполага със интелигентна система за задвижване на четирите колела, която ще му помага да овладява тази завидна мощност. Данните за ускорението му също не са разкрити, но предполагаме, че до 100 то ще става за около три секунди.


В автомобила обаче, има много неясни и не вярваме, че тези стойности ще се запазят да готовия модел. Възможно е и по-нормалната му версия да е един от първите автомобили със задаващите се шестцилиндровите редови двигатели. Този автомобил е сочен и за наследника на един от най-красивите съвременни модели - CLS.