Едно евтино Renault, което ще поскъпва
И в онези смутни години любимецът на масите безспорно бе Renault Clio, особено в неговата Williams версия. 19-ката 16V обаче получава неговия двигател, но без британската му титла. Истинската класика е 16V с три врати, но и другите версии не са за подценяване. Двигателят е четирицилиндров редови с работен обем 1 764 см3. Разполага с по четири клапана на цилиндър и с мощност от 136 конски сили.
Максималният му въртящ момент е 162 Нм, които се предават на предните колела през механична петстепенна трансмисия. Масата на автомобила е 1 218 килограма, което го превръща в приличен спортист за времето си. Renault 19 16V не е скоростен шампион, но на пътя стои с класи над базовите изпълнения.
Това се дължи на различните макферсони, четириторсионния мост и дисковете отзад. Освен това кабрио версията е истински красива. Не се лъжете да купувате Renault 19 Williams, такива коли не съществуват, но ако ви изпадне запазен екземпляр от версията Renault 19 16V - не се колебайте. Не е далеч времето, когато тези коли ще се превърнат в класика.
Последвайте ни
0 Коментара: