В България има инсталирани бързи зарядни станции, но те са по-малко, защото са 20-30 пъти по-скъпи от бавнозарядните станции. Цената на електроенергията ще стане основен въпрос в бъдеще, защото с повишаването на броя на електромобили, ще расте консумацията на електроенергия.

Това каза Васил Стоянов, главен мениджър на Siloel, в предаването „Бизнес старт” с водещ Роселина Петкова.

"Има предизвикателства, но се надявам процесът за преодоляването им да е по-плавен", каза Стоянов.

Част от решението е да се използва фотоволтаична енергия и ние имаме разработка за соларна зарядна станция. Проблемът е, че площта, която е необходима за поставянето на нужното количество соларни панели, е доста голяма. За една 100-киловатова зарядна станция ни трябва около два декара площ с панели, за да може да се захрани.

За да научите повече, посетете auto.blitz.bg.