По-рано тази година стана ясно, че Toyota са предприели инициатива на име Toyota Connected, която цели да направи автомобилите им по-интелигентни. Сега SlashGear разясниха по какъв точно начин ще се случи това. Интелигентността на новите автомобили на японската компания, според сайта, ще се основава най-вече върху данни, които потребителите сами са споделили в социални мрежи и приложения, пише digital.bg.
Например, вземайки предвид маршрутите, които изминаваме често, колите на Toyota ще могат да предвиждат накъде отиваме в определен час от деня и така автоматично да настройват навигацията, ако сме забравили да го направим сами. Нещо повече, отчитайки нещата, които харесваме, автомобилите ще могат да „предвиждат” дали, например, отиваме на мач на любимия си отбор или на концерт на любимата си група, ако действително шофираме в посока на мястото, където ще се разиграе конкретното събитие. Собствениците на Toyota следователно в бъдеще ще получават съобщения от автомобила от типа на: „Изглежда, че отивате към стадион „Васил Левски”, искате ли да ви начертая маршрут, който да избегне задръстванията и да предплатя мястото ви на паркинга?”
 
Още от Digital: Toyota искат да станат най-екологичния производител на автомобили в индустрията
 
Цялата информация, която ще позволи на автомобилите Toyota да задават толкова подходящи за нас въпроси, ще идва от социалните мрежи или по-скоро от това, което самите ние сме решили да споделим в тях. На пръв поглед може да звучи страшно, че автомобилната компания ще разполага с толкова данни за нас, но Toyota гарантират, че ще имат достъп единствено и само до информацията, която сме оповестили публично.