Скандал! BMW се подиграва с Tesla в реклами на свой хибрид
Наскоро немският автомобилен гигант пусна две нови реклами, които не само представят возилото, но и осмиват един от основните играчи на пазара за електрически автомобили
Tesla спечели много последователи с предишните си предложения – Model S и Model X – които доказаха, че е възможно да се създаде красив и функционален електрически автомобил.
Една от честите критики към компанията обаче бе, че автомобилите й не са достатъчно достъпни за масовия потребител. Отговорът на компанията бе Model 3 – представена като достъпна семейна кола на цена от 35 000 долара (за сравнение базовата версия на Model S струва 71 200 долара). Прототипът на Model 3 бе представен в края на март, а основателят на Tesla Илон Мъск обяви, че доставките на новото возило ще започнат от края на следващата година. Точно с този период на изчакване се заиграват от маркетинговия отдел на немската компания. BMW 330e е на пазара сега, „крещят“ рекламите, които са обединени под мотото „колата, която винаги сте чакали... без чакането“. BMW 330e е хибридната версия на най-добре продавания модел на компанията – спортния седан от серия 3.
Последвайте ни
0 Коментара: