2020 година е тежка за автомобилните производители, след като продажбите по цял свят се сринаха заради мерките срещу здравната криза и несигурността, която последвалата икономическа криза предизвика.

Ситуацията в България не е по-различна, като продажбите на нови автомобили у нас се сринаха с почти 40% от началото на 2020 г. до края на август месец, по данни на Европейската асоциация на производителите на автомобили.

Така за периода са продадени малко над 15 хил. нови автомобила, при почти 25 хил. година по-рано. 

Пазарът обаче не е спрял напълно. Данните на "Пътна полиция" за първи път ни разкриват не само кои са най-популярните марки автомобили у нас, но и кои са моделите любимци на българския бизнес и потребители. Списъкът е до края на септември.

За да научите повече, посетете auto.blitz.bg.