Volvo Cars ще представи щанд без автомобили на Automobility LA
Откакто съществуват автомобилните изложения, на фокус винаги са били автомобилите, представени на традиционната въртяща се платформа или под луксозни копринени покривала. Но автомобилите се променят, индустрията се променя, променят се и очакванията на хората, които използват автомобили. На автосалона в Лос Анджелис Volvo Cars ще отрази тези промени. Какъв е опитът на потребителите с автомобилната марка днес е по-важно от хромираните детайли, кожената тапицерия или конските сили. Ето защо, на щанда на Volvo, посетителите ще отправят поглед към централното място, където ще очакват да видят автомобил, но вместо това ще видят изненадващото изявление „Това не е автомобил“.
„Назовавайки автосалона си Automobility LA, организаторите са разпознали големите промени, настъпващи в индустрията“, заяви Мартен Левенстам, отговорник за продуктовата стратегията на Volvo Cars.
„Искаме да покажем, че ние също разбрахме това и започваме дискусия за автомобилното бъдеще. Затова, вместо да покажем концептуален автомобил, ние ще говорим за концепцията за автомобил. Тази година ние няма да спечелим наградата за най-добър автомобил на изложението и се чувстваме добре, защото това не е автомобилно изложение“.
В допълнение на това силно изявление, Volvo Cars ще направи редица интерактивни демонстрации на услуги за свързаност, като споделяне на автомобила, доставки в автомобила, визията за автономно управление 360с и абонаментната програма Care by Volvo.
„Нашата индустрия се променя. Вместо само да създаваме и продаваме автомобили, ние осигуряваме на нашите клиенти свободата да пътуват по свой собствен, устойчив и безопасен начин“, заяви президентът на Volvo Cars Хакан Самуелсон.
„Предлагаме на нашите клиенти достъп до автомобил с нови, интерактивни услуги, където и когато поискат“.
Volvo Cars вярва в силата на стратегическите партньорства. С установените отношения с технологичните компании Amazon, Google и Nvidia, както и с технологичните стартъпи Luminar и Zenuity, Volvo демонстрира иновативно взаимодействие с нови партньори. С новата цел на компанията: Свободата да пътуваш по собствен, устойчив и безопасен начин, Volvo задава посоката на бъдещето.
До средата на следващото десетилетие, половината от годишния оборот на Volvo ще бъде от изцяло електрически автомобили, една трета ще са автономните автомобили и ще бъдат установени над 5 млн. директни отношения с клиенти на компанията.
Последвайте ни